{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Hvad skal der ske i jeres weekend? :) {{forumTopicSubject}}

Nå, et lille hyggefredags emne herfra!
Min weekend skal foregår sådan:

Lørdag: Min mormor og morfar kommer, vi er i gang med at lave et badeværelse mere ovenpå, og de har rådyr med! Mums! Elsker rådyr! smiley Nå, men de skal så bare hygge med os. smiley

Søndag: Jeg skal med min lillesøster til noget julehygge oppe på hendes skole, og så skal vi hente Golden-Countryside´s Just the one (Eller noget) som er ham på billedet! smiley smiley Ih hvor jeg glæder mig! smiley smiley
Han er bare dejlig!

Hvordan skal jeres weekend være? smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal der ske i jeres weekend? :)
  • #1   22. nov 2013 Årh en dejlig lille bamse! smiley

Jeg bruger fredag aften på sofaen med dynen og tv. Jeg har haft det dårligt siden i nat, men var alligevel til undervisning på studiet. Jeg frygter lidt, at der er sygdom på vej.
    Men weekenden skal bare bruges herhjemme med min kæreste og ninerne, læsning til den kommende uge på studiet og så de typiske gøremål som tøjvask og rengøring.

• #3   22. nov 2013 Lulle: Neeeemlig! En bette pjusket basse! smiley

Theresa: Lyder afslappende! smiley

• #4   22. nov 2013 Lørdag: På resturant og fejre kærestens farmor har fødselsdag

Søndag: være kvæstet efter at ha været på resturant = i meget larm med mange mennesker omkring mig.. Jeg er IKKE god til det der social hall'j uden det bare dræner mig for energi

• #5   22. nov 2013 Der er stævne i Hvilsom hele weekenden smiley så det er hvad jeg skal lave hele min weekend smiley

• #6   22. nov 2013 Jeg har lige hentet min nye kanin Dolls Aquamenti Decus smiley
    I morgen skal jeg bare hygge med ninerne og så skal vi hjem og spise hos et vennepar smiley
    Søndag, tror jeg ikke jeg skal noget andet end at slappe af osv smiley

• #7   22. nov 2013 Jeg skal til udstilling med 3 af mine marsvin hele weekenden smiley

• #9   22. nov 2013 Jeg har lige hentet min alt for trætte kæreste. Og er ved at lave mad til ham. Oh hvor har jeg savnet ham! smiley

Lørdag skal jeg kigge på hus, tager nok selv afsted da min kæreste gerne bare vil være hjemme.

Søndag skal jeg måske til jule shopping bazar, men ved ikke helt endnu.

• #11   22. nov 2013 Lørdag: Kaninhop, udstilling og hygge i Søndermarkshallen Vejle.

Søndag: Kaninhop, udstilling og mere hygge i Vejle. smiley

• #12   22. nov 2013 Skal til hvilsom imorgen og hjem søndag smiley
    Glæder mig som sindsyg!

• #13   22. nov 2013 Lyder hyggeligt alle sammen!

• #14   22. nov 2013 gøre rent ved marsvin/kanin et par timer i morgen og begynde at forberede mad til søndag hvor min søster og hendes famillie lige kigger forbi til min ældstes 10 års fødselsdag, dvs vi bliver 12 til middag (hun har 5 børn) og jeg skal lave sushi og sådan noget friturestegt kyllingefilet i beginetdej med coleslaw til plus en kagemand så der skal nok blive gang i køkkenet...
    jeg har købt en bærbar til min pige i fødselsdagsgave, shhhh....

• #15   22. nov 2013 Susan: vil i ligge mærke til hvis der kom en ekstra gæst? Sikke noget lækkert mad i skal have. Og tillykke med den store pige smiley også tror jeg at hun bliver så over lykkelig for sin gave!

• #16   22. nov 2013 Årh en lille basse, jeg elsker golden retrievere! smiley

Imorgen, lørdag skal jeg æave dej til vaniljekranse, bage medaljer og så et smut ned til min far og stedmor for at se hvor langt de er med at færdiggøre overetagen i huset smiley

Søndag, skal jeg bage vaniljekranse, sirupskage og have bundet adventskrans, da jeg ikke har tid næste weekend smiley Og så skal jeg nok også gøre lidt klart til jeg skal lave glaskunst mandag.. (:

• #17   23. nov 2013 Dejlig lille bamse, min drømmerace smiley

Jeg skal bare slappe af hele weekenden, og gå nogle gode ture min hund smiley

Min gamle golden, Tessa smiley der blev afliver januar 2012 smiley

profilbillede
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #18   23. nov 2013 I dag skal jeg sælge en hamsterunge, gå en lang og hyggelig tur sammen med min hund og en veninde, der har 3 hunde med. Og ellers skal jeg bare slappe af sammen med min kæreste.

I morgen skal jeg ingen ting. Det bliver nok bare afslapning. smiley

• #20   23. nov 2013 Slappe af og ordne rotte og fugle bure..

• #21   23. nov 2013 Idag er ved ved at gøre mine spring færdige, så de er klar til i morgen hvor jeg skal prøve dem, og Candie skal hoppe hjemme, det er vildt længe siden fordi der bare ikke har været tid med stævner og sådan.

• #22   23. nov 2013 I går var jeg i Det Ny Teater med min kæreste og hans familie og se Crazy For You smiley I dag skal jeg lige ud på arbejdet og underskrive min vagtplan, og så ellers lave biotek rapport om bioethanol smiley Evt så også rense hos Fusse, hvis ikke det bliver i morgen smiley Og jo! Bestille en fødselsdagsgave til en af mine veninder smiley
    Derudover skal jeg lave lektier i morgen, skrive mere på rapporten, og evt. også en fysikrapport smiley

• #23   23. nov 2013 Så har jeg kigget på hus, eller 2, det ene hus var bare fantastisk, men sælgeren var også til at snakke med og vil fortælle rigtig meget. Der manglede dog et rum. Og vil gerne ud at kigge på det igen, og snakke med banken om det.
    Det andet hus havde den GRIMMESTE have jeg nogen sinde har set, indvendig var næsten alt nyt og det rigtig antal rum var der, men sælgeren var kedelig og nærmest ligeglad om han fik det solgt eller ej, også var beliggenheden også dårlig.

• #24   23. nov 2013 Jeg er bare hjemme og er stadig totalt "morgengrim", er halvsyg og bliver passet lidt op af min søde kæreste. Men jeg kan stadig gribe mine bøger og læse, selvom det er lidt hyggeligere at kigge GG smiley

• #25   23. nov 2013 Årh, bliver mere og mere forelsket i min bette vaps smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #26   23. nov 2013 Jeg droppede gåturen, men tog i Maxi zoo med to julesokker, en til kaninerne og en til hunden. smiley

• #27   28. nov 2013 Lørdag skal jeg til et skole arrangement, og skal måske havde en veninde med! ^^
    Søndag, skal jeg værre sammen med min veninde der igen, og få taget en masse billeder af mind mus så de alle sammen kan komme på musegaleri smiley

Kommentér på:
Hvad skal der ske i jeres weekend? :)

Annonce