{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Hvad skal der ske i jeres uge? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer søde mennesker.

Hvad sker der for jeg denne uge?

Mandag (igår): var jeg på arbejde og ellers lavede jeg ikke så meget andet. Også var jeg nede at besøge underboen, for at se alle hendes dyr.
Tirsdag: jeg har været på arbejde, jeg har pakket 5-600 breve i dag, fik faktisk helt ondt i hænderne til sidst, og de skulle jo også frankerers, i en maskine som hele tiden gik i stå. Nu sidder jeg og håber på at kæresten kan komme hjem i dag, han har ca været på vagt i 34 timer ind til videre uden søvn, seriøst hul i hovedet at der ingen regler er for sådan noget inde i militæret, i sidste uge havde han vagt i 35 timer i træk.
Onsdag: skal bare på arbejde igen igen. Også håber jeg min julekalender kommer.
Torsdag: jeg skal selvfølgelig på arbejde. Når jeg har fri, tager jeg hjem til min mor for at spise, derefter smutter jeg til zumba.
Fredag: har tidligt fri fra arbejde, smiley også skal jeg hygge mig med min kæreste.
Lørdag: skal vi ud at kigge på hus smiley glæder mig helt vildt til at se det, da der er nogle rum der ikke er billeder af på nettet.
Søndag: skal vi passe verdens sødeste lille Fuji (en lille hund på 5 måneder)

Hvad skal i lave, og hvad glæder i jer mest til i denne uge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal der ske i jeres uge?
  • #1   12. nov 2013 I går, mandag: Jeg var i skole, hvilket gik overraskende hurtigt. Derefter var jeg sammen med min kæreste, og lavede lektier, og så var vi nede i byen og ose smiley Han fik købt sig en eller anden bog, og jeg købte en mappe til SRP og bolcher (a)
    I dag, tirsdag: Skole endnu en gang, og nu er jeg herhjemme, og skal lige straks læse retorik og så lave intet - måske skrive lidt matematikaflevering ren smiley
    Onsdag: Skole, og så skal jeg ned og hente min gallakjole, der har været hos skrædderen for at blive lagt op smiley Så skal jeg forsøge at finde et par øreringe i sølv og lilla og gerne med en fjer, som passer til min kjole, og derudover en halskæde også i sølv og lilla smiley
    Torsdag: Skole, hvor vi skal øve les lanciers i idræt en sidste gang inden gallafesten smiley Og så er det vel ellers lektier og sådan smiley
    Fredag: Skole og arbejde, og afslapning! smiley
    Lørdag: GALLAFEST! smiley Skal hjem til en af pigerne fra klassen omkring kl. 15, og så er der fælles pigeopvarmning, hvor vi gør os klar, og så skal vi ud og spise, og derefter op på skolen smiley Sidste galla, glæder mig vildt meget smiley Derefter skal jeg være sammen med min kæreste, ved dog ikke helt, hvor vi tager hen efter festen smiley
    Søndag: At sove ud og at lave lektier smiley


  • #2   12. nov 2013 Mandag, i går, var jeg i skole til 13:45. Smuttede hen på arbejdet efter det og ventede til klokken 16:00 hvor jeg havde vagt. Fik fri 19:00 og var hjemme 19:30 hvor jeg fik fodret, spist aftensmad og lavet lektier.
    Tirsdag, var jeg også i skole til 13:45. Kedeligt... Hjemme omkring 14:30 og så ud og fodre kaniner mens det stadig var lyst. Ind og sidde lidt inden jeg skiftede til ridetøj og varm kedeldragt og smuttede hen til ponyen hvor jeg red en lille tur uden sadel, hjem og muge ud, give wrap og foder, og sidder nu og skriver her samt kigger efter hus med min mor. Skal til at lave lektier.
    Onsdag, i skole til 15:30. Så er jeg hjemme ca. 16:30, ud og fodre, hen til pony og ride, muge ud, give wrap og foder, og så hjem og lave lektier.
    Torsdag, i skole til 15:30, hjemme ca. 16:30, ud og fodre, hen til pony og ride, muge ud, give wrap og foder, og så hjem og lave lektier.
    Fredag, i skole til 13:45, hjemme ca. 14:30, ud og fodre, hen til pony og ride, muge ud, give wrap og foder, og så hjem og lave lektier.
    Lørdag, måske være sammen med en veninde, og lave lektier til i næste uge, hen til ponyen og ordne dyr.
    Søndag, Sove længe tror jeg, passe ponyen, dyrene og bare slappe af.
    Det er faktisk nogenlunde sådan mine dage ser ud hele tiden d:


  • #3   12. nov 2013 Mandag var jeg i skole til 14.30, derefter ud til min part og så var jeg hjemme ca 19.30. Resten af aftenen slappede jeg bare af smiley

    I dag, tirsdag har jeg været i skole til 14.00, så konfirmationsforberedelse og sidder lige nu og skriver dansk aflevering.

    Onsdag skal jeg også i skole og efter det skal jeg til undervisning(ridning). Skal huske at hænge en julesok op i maxizoo på vejen smiley Regner med at slappe af og evt læse lidt når jeg kommer hjem smiley

    Torsdag skal jeg ud til min part efter skole, hvor jeg har planlagt at vi skal have trænet lidt akademisk fra jorden, det skal nok blive hyggeligt. Resten af dagen; afslapning smiley

    Fredag skal jeg det samme som torsdag, kan ikke huske om jeg skal mere.

    I weekenden skal der laves lektier og regner med at tage en tur i kirke om søndagen. Føler jeg har lavet rigtig mange aftaler i weekenden, men kan intet huske smiley


  • #4   12. nov 2013 Åh jeg har lige fået af vide at min kæreste har natløb i dag, så han har først fri kl. 22.00, han har altså ikke sovet siden i går kl 6.00. Så kommer han nok først i seng kl 23.00 i aften, skal op kl 6 igen i morgen, hvor han så først kan fri igen torsdag kl. 17.10, altså heller ingen søvn mellem onsdag og torsdag. Så kan han så sove igen, mellem torsdag og fredag, men så hedder den igen ingen søvn, før han har fri lørdag morgen kl. 7.00 så kan han lige sove en smule inden vi skal ud at se på hus, bliver nok mig der skal køre, han vil være alt for træt til det. Også har vi hund natten til søndag, og den er altså ikke helt renlig endnu. Heldigvis vågner han ikke af hunde der piver, der er kun mig smiley men jeg har simpelthen så ondt af min kæreste, han har altså før været indlagt på sygehuset med stress, fordi han arbejdede meget og ikke sov nok, er så bange for at det skal ske igen. I sær nu hvor han skal ud at løbe uden at have sovet i 36 timer, det kan da umuligt være sundt?

  • #6   12. nov 2013 Mine dage flyder totalt sammen lige for tiden, fordi jeg har fri i hele denne uge smiley
    Jeg havde eksamensuge i sidste uge, så en friuge er tiltrængt!

    I går bagte jeg kager smiley Hele lejligheden duftede og det var rigtig hyggeligt. Vi har en del æg, som snart skal bruges, så jeg bager i lange baner og fryser noget af det ned smiley

    I dag har jeg bare sovet længe og været hjemme sammen med min kæreste. Intet spændende overhovedet smiley

    Ugen skal bare bruges på at slappe af og lade op til en ny undervisningsperiode på 8 uger med nye og spændende fag! smiley
    Der er intet planlagt smiley


  • #7   12. nov 2013 Lulle: det lyder lækkert med kage smiley

  • Heidi J
    Heidi J Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   12. nov 2013 Mandag: været til lektioner på universitet
    Tirsdag: har jeg været hjemme, overvejede at tag ud og købe udstyr til jeg skal hente min kanin. Men kæresten ville ikke og kan ikke selv da det er ret meget at slæbe i bussen selv :s.
    Onsdag: tidligt op og på universitet for at hører om cellebiologi, bliver spændende nok men er ikke noget særlig godt morgen menneske.
    Torsdag: Igen på universitet til nogen øvelser.
    Fredag:købe udstyr til kaninen der kommer på lørdag og sætte det hele op i lejeligheden så det er klar til kaninen kan komme derind når vi kommer hjem med den.
    Lørdag: hjem til min far spise frokostogså ud og hente kaninen sammen med ham. Glæder mig utrolig meget tro min kæreste er ved at være træt af at høre på mig over jeg vil have den nu smiley
    Søndag: Lærer min kanin at kende og lade den rende lidt rundt i lejeligheden hvis den vil så den kan lærer stedet at kende.

    Men ja glæder mig vildt til at få den hjem smiley


  • #9   12. nov 2013 Mandag:
    Var i skole og flyttede min kanin ned i stuen. Pg bagte kage
    Tirsdag:
    Var i skole og nede i byen og købe et nyt cover til min telefon og noget plastik der skal på skærmen. Også lige id og gå en lang tur med ninus
    Onsdag:
    I skole og ud og hente svampe blade mos grandkogler osv
    Torsdag:
    I skole og der efter skal jeg bare slappe af
    Fredag:
    I skole Ud og hente foder til kaninerne
    Lørdag:
    Ud og hente men nye ninus glæder mig mega
    Søndag:
    Ved jeg ikke


  • #10   12. nov 2013 Susse: Ja det er så lækkert! smiley

    Vi har fået en ordentlig (men utrolig lille, altså en miniovn) ovn, så nu kan jeg bage kager i lange baner smiley


  • #12   12. nov 2013 Min uge er blevet så meget bedre grundet en speciel person jeg ikke har snakket med i 1½ år! smiley smiley

  • #13   12. nov 2013 Heidi: Kan godt forstå du glæder dig smiley

    Lulle: Hvem er det? hvis man må vide det altså hehe..
    Hvilke kager har du så fået bagt?


  • #14   12. nov 2013 Jeg har fået bagt gulerodskager og bananmuffins smiley
    Det er en rigtig god veninde, jeg desværre mistede kontakten til efter nogle uoverensstemmelser, men nu er det ovre, og det er skønt! smiley


Kommentér på:
Hvad skal der ske i jeres uge?

Annonce