Nervøsitets emne {{forumTopicSubject}}
God aften
Jeg går i 6. Klasse, og på min skole skal 6. Klasserne altid lave skuespil.
Vi har læst skuespillet igennem mange gange, men har endnu ikke fået roller. Skuespillet hedder: Pirat-kongens skat
Eller lign.
Vi får roller imorgen, og jeg er lidt nervøs. Jeg elsker at spille skuespil, meeennn. En dag i en af vores matematik timer blev vi delt op i fem grupper, og skulle så øve det fem akter (staves), to dage senere skulle vi så opføre det for klassen - vi måtte gerne have manuskriptet med op.
Men. Jeg var til bøjletandlæge lige DÉN time
Så nu er jeg bange for at mine klasselærer ikke ved hvor meget jeg brænder for skuespil... Heldigvis så han vores gruppe øve. Men jeg føler stadigvæk at jeg har en lille chance for en stor rolle....
Desuden er der en fra klassen der gerne vil være en der hedder Halte, ham vil jeg også RIGTIG gerne være, han er med i alle akter (staves). Næsten hele klassen synes at hun skal være Halte, men jeg forstå simpelthen ikke hvorfor
Tror det er fordi han hun fik den rolle første gang vi læste skuespillet igennem, men det var bare helt tilfældigt. Jeg synes selv at jeg er mindst lige så god som hende
Ved godt at jeg lyder lidt egoistisk, men hvis "hun" nu får rollen, er jeg self. Også glad på hendes vejene
Nogen råd? Måtte bare ud med det
PS. Jeg skriver hvilken rolle jeg får, imorgen
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
maj 2010
Følger: 75 Følgere: 74 Gnavere: 5 Emner: 277 Svar: 1.513
Men min lærer er også et fjols, så det undre mig ikke
Han ved åbenbart ikke hvor meget jeg ønsker det....
maj 2010
Og så synes han sikkert bare at jeg er lidt diva-artig....
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
Måske er der en af de andre som ikke er så glade for deres rolle, og som vil bytte med dig? Måske er der nogen der har det lige omvendt, og gerne vil have en rolle hvor de ikke skal sige så meget
maj 2010
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
maj 2010
Nervøsitets emne