{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode ideer.. Hjælp !! (Tapetgnavning)
  • #1   25. okt 2013 Ideer til at lappe tapet? Masser..

    Ideer til at stoppe din kanin i at gnave i det?

    - Hold ham fra tapetet smiley


  • #2   25. okt 2013 En ide til hvordan du stopper ham: Hver eneste gang han gnasker, så sæt ham ind i buret som en gammeldaws time out. Hvis du fjerne ham hver eneste gang, kunne jeg godt forestille mig at han forstår det til sidst smiley

  • #3   25. okt 2013 Jeg fjerner ham hver gang.. Og han kommer i bur. Men gør det stadig smiley nøvlingkanin: ang lappe af tapet?? Hvad mener du der? smiley

  • #4   25. okt 2013 Du bliver først nødt til at fortælle mig, hvad det er for en type tapet, før jeg kan give bud på en reparation smiley

  • #5   25. okt 2013 Sprøjt noget som smager modbydeligt på tapet smiley

  • #6   25. okt 2013 Sikke en dårlig vane han har fået sig. Gider han ikke beskæftige sig med sit legetøj og det der er hans?
    Det lyder som om han har fundet ud at, at tapetet er sjovt. Hvor gammel er han? Små børn, killinger og hundehvalpe, smager på alt det, de kan få i - det samme gør kaniner.

    Kan du sætte noget for, hvis det kun er bestemte steder på væggen han river, så han ikke kan komme derhen. Det gælder om at få ham afledt fra at rive i tapetet med noget andet
    En ide kunne være at prøve at sætte en kasse med halm i, så han kan grave i den (istedenfor tapetet) og få sin lyst om at grave styret smiley
    En godbidsbold, køkkenrulle (uden papir på) med mad i i er et hit her, så de bruger noget energi og arbejder lidt for føden. Bolde, "træ- rangler med en kugle i" og alle ting de kan få til at larme lidt, elsker mine kaniner


Kommentér på:
Gode ideer.. Hjælp !! (Tapetgnavning)

Annonce