{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ''Hygge-tråd''
  • #2   24. okt 2013 Hvad skal Dene skat hedde så?? smiley

• #3   24. okt 2013 Ehm Pruuu...

Har været i skole fra 8:00 til 13:40 smiley - Nederen !
    Fik taget vores skolefoto, og har super dårlig fornemmelse over mine billeder. Tror seriøst de er sygt dårlige!
    Kom hjem, passede mine dejlige dyr og gav hunden et bad, hun trængte virkelig meget smiley Som normalt hader hun at være i bad, men står bare og kigger.

Har været 2 timer alene hjemme nu, hørt lidt højt musik, danset og ryddet op på mit værelse - Død kedeligt !

Nu er jeg bare mega HAPPY over at Little Mix musikvideo til "Move" udkommer imorgen !! Har ventet spændt smiley

Nu sidder jeg og hygger. Skal snart lave matematik lektier, Badr!

• #5   24. okt 2013
    Nicole : Ej jeg var os i skole den værste dag for der var en der hade kaldt mig Bip Som kvinde smiley kvinde til mig og min bff og han løj han sagde han ik hade sagt det men lave os lidt grin med det jeg spurgte hvordan viste du vi var det men han har mobbet mig Fx kaldt mig ting slået mig bare fordi jeg slog op med ham "" hans liv bliver hårdt smiley og var lidt flabe han sagde kan du tilgive mig så sagde jeg Hvad tror du selv!! Jeg kan aldrig tilgive dig For ever <3:

Sødt navn til hende

• #7   24. okt 2013 Fru segnizt; Hun bor vel ikke alene?

Jeg har ikke rigtig lavet så meget i dag, har handlet ind. Og så har jeg været begymret for at nogle vil køre ind i min bil. Da der er en der har paneret ekstremt tæt på min bil. Kunne ikke selv flytte bilen da den der holdte foran også holdte for tæt på.

Men heldigvis er de to biler kørt, så jeg kan køre i min bil til Zumba som jeg skal til omlidt.

profilbillede
  • #9   24. okt 2013 Har set film hele dagen og har været på arbejde to timer og har fri imorgen da jeg skal på hospitalet så det er ret luksus smiley

• #10   24. okt 2013 Jeg har haft en laaang dag, men nu er vores etikprojekt afleveret, så jeg kan ånde lettet op og skal bare bruge aftenen med min kæreste og så læse lidt biokemi til i morgen, men det er jo fint smiley

• #13   24. okt 2013 Fru Segnizt: dejligt at din lille dame snart får selvskab smiley

• #15   24. okt 2013 Ser bare frem til at få weekend i morgen. Jeg skal læse og læse og læse til eksamen, men denne uge har været totalt kaotisk med alle mulige gøremål, så jeg har brugt for at sove (og læse..) smiley

• #16   24. okt 2013 Jeg har været i studiepraktik i dag, hvor vi bl.a. var i Zoo og høre om berigelse af dyr, og om uddannelsen i sig selv, og hvordan den adskiller sig fra især veterinærmedicin smiley Jeg skal derud igen i morgen, hvor vi skal til nogle forelæsninger tror jeg det var, og så høre mere om uddannelsen Husdyrvidenskab smiley

Kommentér på:
''Hygge-tråd''

Annonce