{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandsmykke (til mennesker)
  • #1   21. okt 2013 smiley smiley smiley

• #2   21. okt 2013 jeg syntes kun en diamantlign sten er kønt, dem i metal ligner noget rester fra noget frokost ved første øjekast...

• #3   21. okt 2013 Jeg kan bedst lide en guldstjerne, den er så enkel og fylder ikke en hel tand..

Jeg aner ikke hvad det koster - min mor satte mit smykke på dengang jeg fik det lavet, som er 12 år siden, og det holder endnu smiley

• #4   21. okt 2013 Vildt at det er så holdbart! smiley
    Men er umildbart ikke særlig vild med det :I Så kan jeg bedre med en navlepirsing :3

• #5   21. okt 2013 Fie: Jeg har skam også haft to på som ikke holdt ret længe, men der var jeg jo så heldig at min mor er klinikassistent, så hun kunne snildt sætte et nyt på smiley

Altså et tandsmykke laver jo ikke hul nogen steder, eller efterlader et år ligesom en navlepiercing - så jeg foretrækker et tandsmykke, men det er jo en smagssag smiley

• #6   21. okt 2013 Der er en fra min klasse der har en diamant sten i sin ene tand smiley

• #7   21. okt 2013 Altså, ikke noget jeg ville kunne gå med, nu jeg er så neurotisk som jeg er.. - ville jo være så bange for at sluge den, altså!
    Jeg er enlig personligt, ikke så vild, med sådan noget, som tandsmykker, navle pircinger, (og gennerelt pircinger) og synlige tatoveringer. - alt for kunstigt til mig.
    Det eneste jeg lige kan, er øringe, men det kan jeg ikke tåle, (har haft en betændelse før) så den drøm er også udelukket..

Kan dog ikke udtale mig om, hvis den nu skulle se flot ud på dig smiley - bare min egen mening, jeg lige skrev ned smiley

• #8   21. okt 2013 jeg er personligt ikke vild med det... det sætter mig tilbage til 80erne.

Men det er jo op til dig selv, og om DU synes det er flot - i princippet bør det være lidt ligemeget hvad andre mener.

• #9   21. okt 2013 jeg har haft en og nu mangler jeg en flig af den ene tand... få det lavet hos en tandlæge så det er ordentligt.

• #10   22. okt 2013 Jeg har haft flere gange (har også en nu) - en lille simili-lignende sten. De har holdt mellem ca. 6 mdr og et par år og har aldrig skadet tænderne.
    Har en gang fået sat en på på et marked og de andre gange hos en negleshop (hvor der også gives 3 mdrs garanti). De plejer at koste omkring 150 kr mener jeg...

Kommentér på:
Tandsmykke (til mennesker)

Annonce