{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Hvornår må kanin unger og mor flytte bur? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik et upskuld her for et stykke tid siden, og satte så min hun kanin i et bur hvor der var et lukket rum så hun kunne bygge rede ovs og så føde der. Nu er ungerne så ved at være godt 4 uger(på tirsdag) og buret er ved at være ret småt til en stor hunkanin og to små unger med krudt i røven, så tænkte på om man må flytte dem i nyt bur?(sammen med moderen self.) ??:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må kanin unger og mor flytte bur?
  • #1   11. okt 2013 Jaja det kan du roligt gøre

  • #3   11. okt 2013 Ja gør det smiley

  • #4   11. okt 2013 Min mor skulle engang passe mine to kaniner da jeg var på Grønland.
    En avler havde sagt til mig at hunnen og hannen skulle gå sammen i fire uger, for at jeg skulle være sikker på at der kom unger. Jeg var uerfaren på det tidspunkt, og det var første gang jeg skulle have unger.
    På det tidspunkt var det efterår og var begyndt at blive vinter så jeg ville gerne have ungerne indenfor, så i den fjerde uge skulle min mor flytte hunnen indenfor.
    Da hun kom derud og kiggede, ja så lå der unger!
    Så hun ringede til mig og jeg sad bare der og anede ikke hvad jeg skulle gøre!
    Jeg flyttede dem indenfor da jeg kom hjem, der var de omkring to uger gamle, måske mindre måske mere jeg husker det ikke helt. Men de brugte stadig reden lidt men rendte også rundt.
    Jeg flyttede bare reden med ind i buret indenfor, og der var ingenting. Man skal bare gøre det på den rigtige måde hvis det er nødvendigt! smiley
    Alle overlevede, og det blev fine unger.


  • #5   11. okt 2013 Reden er totalt ødelagt, og de bruger den overhovedet ikke længere:-)

Kommentér på:
Hvornår må kanin unger og mor flytte bur?

Annonce