{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

har fundet en kat {{forumTopicSubject}}

meget tynd set oppefra, det ses ikke fra siden. Den åd en hel firkant vådfoder og så sulten ud efter mere (gav den dog ikke mere, vil ikke risikere at smadre dens mave), min egen store NFO plejer kun at spise ½ højest før hun er mæt, så den var godt sulten. Jeg tog den med ind fordi den har forsøgt at slippe med ind hos flere her i området den sidste tid og vi har også mødt den på skolen. Men den kan ikke blive her for efter den havde spist og jeg skulle se om min egen kat og den kunne acceptere hinanden (så vi evt kunne have den i pleje til vi fandt ejer) røg den lige i flæsket på min. Sikkert af skræk, hun er fire-fem gange så stor som den, så min har hadet den lige siden og, ja hun smed den simpelthen ud af haven for lidt siden, hun ville ellers bare snuse men det misforstod den vist og så havde vi balladen... jeg tror jeg ser det an i nogle dage, bliver den ved med at rende her i området og være så sulten ringer jeg til inges kattehjem. Den er ikke øremærket og hvis den er chippet vil de jo kunne se det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har fundet en kat
  • #1   23. aug 2013 Hvorfor fik du den da ikke derud med det samme? Det er da ikke pænt at kyle den ud når i nu længe har set at den prøver at komme ind til forskellige huse. Så er det da bare afste til nogen der kan tjekke chip og ellers give den et godt hjem

• #2   23. aug 2013 det kan jo også være nogle der EJER katten som går og venter på den er gammel nok til at blive steriliseret og vil få mærkningen ordnet i samme konsultation (man anbefaler jo de er bedøvet når de mærkes) OG mange tror de skal være ½ år selvom de sagtens kan være yngre. så den KAN jo godt have en ejer i nærheden der gerne vil have den hjem, ville du ikke blive ked af din kat bare fik nyt hjem fordi du ikke lige havde været hurtig nok med at få den mærket så nogen bare TOG den? Nu har den fået mad i dag så den dør nok ikke lige:) og ser jeg den igen i morgen får den også der.

• #3   23. aug 2013 har du været inde på de forskellige sider og se om der er nogen der har meldt den savnet? Det kan jo godt være at de har meldt den savnet selvom den ikke er tattoveret (:

• #4   23. aug 2013 ikke alle endnu, men er i gang:) men jeg har sat den på NJ dyreredning (de opererer i hele landet) indtil videre.
    for nogle år tilbage fandt jeg en forkommen kat om vinteren, viste sig den var forsvundet 5 km herfra i en anden by 1½ år før, sikkert kravlet ombord på et flyttelæs af nysgerrighed, der er mange katte der flytter ufrivilligt sådan hvert år... det kan jo også være sådan den er havnet her.

• #5   23. aug 2013 Åh stakkels kat.. Håber du finder ejeren.

• #6   23. aug 2013 Men hvis den går og sulter og den har gået omkring længe så ville jeg som ejer værw mere ked af at der ikke var nogen der gjorde noget - og hvis jeg fik kat ville jeg få den minimum øremærket inden den skulle nogen som helst steder udenfor. Og har man mærket den på den ene eller anden led vil dens ejer jo blive fundet hvis det viser sig den slet ikke var faret vild. Jeg ville spekulere mere over hvilken skæbne den havde lidt hvis jeg smed den ud og aldrig så den igen.

• #7   23. aug 2013 nu er det altså ikke mig der har smidt den ud fra start og her smed min kat den ud pga den tævede hende. Og jeg betaler altså ikke for at få en herreløs kat øretattoveret eller hvad du mener jeg skal gøre, jeg HAR en kat og skal ikke have flere før hun er væk.

den er delt på en gruppe mere på fb nu, med foto, jeg tog jo et da hun spiste.

• #8   23. aug 2013 Nej selvfølgelig skal DU ikke mærke den

• #10   23. aug 2013 Lisa: jeg syntes din ser mørkere ud, mere sort i striberne, men hvad syntes du selv når du ser mit billede? det er 8520 lystrup

• #11   23. aug 2013 jeg TROR det er en hun: jeg kan ikke se testikler. Jeg har ikke træning i at se køn på katte men kan da se når en han HAR bollerne:)

• #13   23. aug 2013 er den øretattoveret, den her er ikke? den her virker som en ung kat, jeg tror ikke den er gammel.

• #15   24. aug 2013 jeg har ikke set de i dag (har haft lidt for travlt med alt muligt til at gå og spejde efter den), men hvis jeg ser den igen kan jeg forsøge at tage nogle flere billeder.

• #16   24. aug 2013 fandt lige det andet billede jeg tog, jeg kan se din har en speciel farve på venstre pote, jeg syntes ikke jeg kan se den farve her?

profilbillede
  • #19   25. aug 2013 jeg tror ikke det er den, den her så mere grå ud i solen end din gør... men jeg skal prøve at kigge hvis vi ser den igen, jeg har ikke været hjemme hele dagen

Kommentér på:
har fundet en kat

Annonce