{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Farvel min prinsesse.. <3 {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen. Jeg vil bare lige fortælle jer om min skrækkelige oplevelse idag..
Min lille hamster, Snuske, som var min lille prinsesse, havde fået øjenbetændelse, så jeg gik til dyrelægen med hende hvor hun fik nogle piller jeg skulle knuse og stryge over hendes mad. Der gik så 5 dage og det blev værre. Jeg gik igen til dyrelægen med hende, hvor hun så fik renset øjet og fik taget nogle prøver som vi skulle have svar på imorgen (mandag) men da jeg kom hjem efter arbejde idag, var hun gået bort, og lå i sin yndlings hule i en fin lille rede. Mit hjerte er knust og jeg kan ikke holde op med at græde. Hva nu hvis jeg gik til dyrelægen noget før, ville hun så overleve? smiley

Hun blev kun et halvandet år gammel smiley

Hvil i fred Snuske. Mor elsker dig! smiley

Tak fordi jeg lige måtte komme af med mine følelser

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel min prinsesse.. <3
  • #1   18. aug 2013 Det er jeg ked af! Jeg har selv haft mange dyr og der har jeg tænkt det samme altså hva nu vis..... Men der er ikke noget at gøre ved det og du skal ikke bearbejde dig selv? Jeg håber at du snart blir ok igen smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #2   18. aug 2013 Det er da trist, men hvis den havde øjenbetændelse ville jeg klart vælge en anden dyrlæge til en anden gang. Det kan ikke være selve betændelsen den døde af, men måske havde hun for lange tænder, det kan godt forårsage øjneproblemer, så dyrlægen må ikke have kigget ordentligt efter - desuden skal hamstere ikke have piller når de skal behandles, man kan jo ikke være sikker på at de faktisk spiser det.

• #3   18. aug 2013 Årh nej. smiley

Kommentér på:
Farvel min prinsesse.. <3

Annonce