2.340 visninger
|
Oprettet:
Basiron? {{forumTopicSubject}}
Hej mennesker.
Har lige købt Basiron 5 procent, idag da min akne er kommet igen.
Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Og der står at man ikke må solbade eller gå i solarium imens man bruger det, men come on! Det er sommer, og jeg er flyttet ind på stranden! Hvad gør I der?
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Min hovedpude gik fra at være blå til gul og mange af mine bluser blev blege på ryggen.
Men læs indlægssedlen og spørg ellers på apoteket, hvis du er i tvivl
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 322
Jeg ved ikke om der er noget du skal være opmærksom på. Du KAN få noget tør hud, men det er selvfølgelig nemt at gøre noget ved.
Desuden afbleger cremen ret voldsomt tøj og lignende
Ellers har jeg kun været meget glad for basiron. Den eneste ting jeg har prøvet, som rent faktisk har virket godt mod uren hud.
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
Hvor længe tager det da før det trækker helt ind i huden, og ikke afbleger mere?
Glæder mig virkelig også til at komme igang med at bruge den, så jeg slipper for min urene hud! lige for tiden, synes jeg selv at det er så slemt, at jeg gerne bliver indenfor en hel dag, hvis jeg ikke magter ligge makeup. Glæder mig især til at slippe for foundation, dækstift, concealer og gud ved hvad!
maj 2010
Men det er ikke en creme der tager lang tid om at trække helt ind.
Jeg brugte 5% også og havde virkelig en grim hud, det var hurtigt jeg så en virkning og det var skønt!
Jeg bruger stadig cremen som lidt vedligeholdelse, ellers hvis der pludselig lige er en bums.
Man hører selvfølgelig igen forskellige meninger om hvorvidt den virker, men i mit tilfælde blev jeg meget glad for den.
apr 2011
Skal lige have styr på det hele her, fik ikke så meget information på apoteket desværre..
DCNDD; Hvor hurtig en virkning så du? Fik du en MEGET grim hud først, som de advarer imod, da det jo renser det ordentligt? Eller gik det bare i sig selv hurtigt?
maj 2010
Jeg begyndte at se en virkning inde for de første 14 dage. Jeg fik heller ikke værre hud inden.
apr 2011
Renser nemlig min hud med scrub, da jeg har en lidt mærkelig hud, og jeg begynder at ''skalle'' på en mærkelig måde hvis jeg ikke fjerner de døde hudceller
Basiron?