{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Basiron?
  • #1   18. jul 2013 Jeg har brugt 10%, som er en del stærkere og bleger helt ekstremt.
    Min hovedpude gik fra at være blå til gul og mange af mine bluser blev blege på ryggen.

Men læs indlægssedlen og spørg ellers på apoteket, hvis du er i tvivl smiley

• #2   18. jul 2013 Jeg må indrømme,at jeg aldrig har læst den del med ikke at må solbade smiley Altså tager jeg stadig sol (ikke solarie) selvom jeg bruger den.

Jeg ved ikke om der er noget du skal være opmærksom på. Du KAN få noget tør hud, men det er selvfølgelig nemt at gøre noget ved.
    Desuden afbleger cremen ret voldsomt tøj og lignende smiley

Ellers har jeg kun været meget glad for basiron. Den eneste ting jeg har prøvet, som rent faktisk har virket godt mod uren hud.

• #3   18. jul 2013 Hende der stod bag skranten på apoteket, sagde bare at jeg skulle starte med den på 5% og at jeg skulle passe på med at solbade og gå i solarie, da det.. Ja, et eller andet, det står også på sedlen. smiley

Hvor længe tager det da før det trækker helt ind i huden, og ikke afbleger mere?

Glæder mig virkelig også til at komme igang med at bruge den, så jeg slipper for min urene hud! lige for tiden, synes jeg selv at det er så slemt, at jeg gerne bliver indenfor en hel dag, hvis jeg ikke magter ligge makeup. Glæder mig især til at slippe for foundation, dækstift, concealer og gud ved hvad!

• #4   18. jul 2013 Mht. afblegning, så har jeg faktisk oplevet det mest ved håndklæder efter håndvask.
    Men det er ikke en creme der tager lang tid om at trække helt ind.

Jeg brugte 5% også og havde virkelig en grim hud, det var hurtigt jeg så en virkning og det var skønt!
    Jeg bruger stadig cremen som lidt vedligeholdelse, ellers hvis der pludselig lige er en bums.
    Man hører selvfølgelig igen forskellige meninger om hvorvidt den virker, men i mit tilfælde blev jeg meget glad for den.

• #5   18. jul 2013 Renser i huden som normalt, og bruger cremen til bagefter som erstatning, eller bruger i kun cremen?

Skal lige have styr på det hele her, fik ikke så meget information på apoteket desværre.. smiley

DCNDD; Hvor hurtig en virkning så du? Fik du en MEGET grim hud først, som de advarer imod, da det jo renser det ordentligt? Eller gik det bare i sig selv hurtigt?

• #6   18. jul 2013 Da jeg har tendens til tør hud, vasker jeg først huden med vand, så et tyndt lag fugtighedscreme(vandbaseret) på og så basiron.

Jeg begyndte at se en virkning inde for de første 14 dage. Jeg fik heller ikke værre hud inden.

• #7   18. jul 2013 Og det gjorde du kun om aften, eller hvordan?

Renser nemlig min hud med scrub, da jeg har en lidt mærkelig hud, og jeg begynder at ''skalle'' på en mærkelig måde hvis jeg ikke fjerner de døde hudceller

Kommentér på:
Basiron?

Annonce