{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lær at springe?! :-D
  • #1   8. jun 2013 Der er SÅ mange ting man skal huske på når man springer med ens kaniner! smiley
    Men jeg syntes du skal læse denne side meget godt igennem:
    www.kaninhop.dk


  • #2   8. jun 2013 Man kontakter den lokale kaninavler forening og spørger hvor og hvornår der er hoptræning. De fleste steder kan man få lov, at komme gratis et par gange. Så har man mulighed for at snakke med nogle hoppere, få nogle gode råd og prøve at hoppe med sin kanin. Derefter melder man sig ind (koster ca. 260 kr/år) eller tager hjem og hopper i sin egen have.

    I dit tilfælde er det nok dem her, du skal have fat i : (link fjernet)

    Skjern-Tarm træner kaninhop, og snakker kaniner hver onsdag fra kl 18 - 20. Det foregår på boldbanen i Nygade tæt ved Byskolen. Når sommeren er slut, eller omkring 1. oktober flytter vi ind i pigernes gymnastiksal på Byskolen i Skjern. Herefter vil vi træne onsdag 18-20 og engang i mellem også lørdag 10-12. Vi holder hopkonkurrencer, når tiden og lysten er til det. Alle er meget velkommen, både til træning og til konkurrencerne. Nærmere informationer hos Susanna på e-mail (se "Tidsskrift for Kaninavl") eller 22 14 33 22.

    På hopudvalgets hjemmeside kan man se en masse om kaninhop og træningssteder m.m. http://www.hopudvalget.dk/


  • #3   8. jun 2013 Min kanin er 3 år, er den ikke for gammel til det så eller? smiley Men mig og en veninde skal have unger med hendes kanin og de skal springe så det kan være vi kontakter dem så smiley

Kommentér på:
Lær at springe?! :-D

Annonce