{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

navne... {{forumTopicSubject}}

Det irriterer mig at folk ikke skriver sig under i indlæggene med navn når de hedder et eller andet i profilen man ikke kan hedde.... fx "stald -¤Futtelifut¤-" (opfundet hvis nogle skulle være i tvivl, vil ikke hænge nogen specifikt ud). Men når man så vil svare på deres indlæg og de IKKE er trådstarter (så man ikke bare kan skrive "til ts") så vil jeg altså gerne have et navn.... i stedet for at skulle sidde og skrive stald dit og dat med en masse specialtegn...

Det eneste sådanne navne signalerer, er i mine øjne umodenhed... hvad er der galt med (hvis man har et skørt profilnavn) lige at skrive "hilsen line" eller lign. efter sit indlæg...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  navne...
  • #2   23. maj 2013 Stumpen er jo ikke så svært at huske eller stave..

    Men jeg vil give Susan ret hader når jeg skal til at skrive de der lange stald navne som jeg skal kigge hvordan staves 3 gange fordi man ikke bare kan korte navnet af til stald fordi der mindst er 100 der hedder noget med stald.. Men hvis man hedder noget der er let at stave til ser jeg intet problem.


  • #4   23. maj 2013 Det irritere mig også.

    Jeg har valgt at skrive mit rigtige navn efter mit staldnavn, så forventer jeg også det er det folk kalder mig da det er mest nærliggende, de skal selvfølgelig ikke skrive hele mit navn, men bare Caroline


  • #6   23. maj 2013 jeg kan ikke se problemet.. man ved jo ikke mere hvem folk er, uanset om de kalder sig 'en skål guldkorn' eller 'mette'

  • #7   23. maj 2013 Jeg bruger iPad eller iPhone for det meste, og der er det virkelig træls at skulle kopiere!

    Det betyder ikke noget for mig om det er et navn eller stald navn, men det skal bare være nemt at stave til så man ikke skal til at rulle op på skærmen 2-3 gange for at kunne stave det, og har man en langt navn der er stavet med z'er og x'er som ikke giver mening..


  • #9   23. maj 2013 Stumpen: skal nok affinde mig med at nogle har navne der er svære at stave til.. Hader at kopire på iPad synes det er træls når den ikkegider markere det man ber' den om, eller går ind på profilen i stedet.. Sad jeg ved en computer var det jo ikke det store problem..

  • #11   23. maj 2013 Ja jeg er helt klar over hvordan man gør, kan sagtens kopier en tekst, så længe det ikke er noget man kan trykke på så man kommer videre til en ny side..

  • #12   23. maj 2013 Stumpen er jo nemt nok at skrive, det er de der lange navne med specialtegn især jeg syntes er åndssvage især...

  • #14   23. maj 2013 Ja som jeg siger jeg er godt klar over hvordan man gør.. Men det gider min iPad ikke så snart det er et 'link' til en ny side, og slet ikke hvis 'linket' er mere en et ord altså med mellemrum..

    Men altså jeg gider ikke at forklare det mere, det er udenomssnak..


Kommentér på:
navne...

Annonce