Træt af at de er efter mig! (Musik) {{forumTopicSubject}}
Ja..
Jeg er udelukket socialt i klassen, og det er en længere historie, som jeg har taget med mine forældre, bl.a derfor jeg skal på efterskole.
Så fordi jeg altid sidder selv i frikvaterende, så hører jeg musik. Og nu har de så fundet på en ny måde at "mobbe" mig.
Nu går de så efter min musik.
Før hørte jeg avril lavigne, så One Direction, så Puls, og nu hører jeg tokio hotel.
Og de vil ikke lade mig være. De kommentere det hver gang, også selv om jeg altså har fortalt dem at de da bare kan være ligeglade. Min musiksmag er nemlig ikke noget der kan ses, altså jeg går fx ikke i sort tøj eller sådan, jeg skilter ikke med min musik, men når jeg skifter sang, så kigger de mig lige over skulderen og kommer med en bitchy kommentar.
Det er mega træls. Hvad skal jeg gøre? Bare ignorere det eller sige noget til dem?
jun 2012
Følger: 1 Gnavere: 3 Emner: 6 Svar: 114
Det er meget svært at fortælle hvad du skal.. Jeg vil sige, du skal gøre hvad du føler for.. eller måske spørge dem på en pæn måde, hvorfor de bliver ved? Jeg snakkede selv pænt, uden at være hysterisk, og stoppede dem i nogle tilfælde, da de søger at du reagerer hårdt på det de gør... Samtidig er det meget svært at snakke pænt til dem, når de nu ikke snakker særlig pænt, men det er et godt råd jeg kan give dig.. Lover selvfølgelig ikke det vil hjælpe 100%, men jeg ved at de vil komme til at føle sig som små børn, der ikke har lært at tale ordenligt, hvor du derimod, tager det ganske roligt..
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er ikke sikkert det gør hverken fra eller til, men der skal altså gøres opmærksom på problemet.
jun 2012
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Som tidligere rotte ejer har jeg for længst lært bare at smile høfligt og ignorere når de prøver at disse mine valg
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 59 Gnavere: 31 Emner: 6 Svar: 353
Jeg høre skrillex, deadmau5, Lukas Graham og vinnie who
Og det er alle forskellige genre og fordi de er så forskellige syntes dem fra min klasse det er sært at jeg kan lide det hele
Der er dog nogle få andre i klassen som også høre Lukas Graham( en af drengene, og derfor bliver jeg ikke rigtig mobbet med det)
Og en af mine venner kan også godt lide skrillex og derdmau5 selvom hun er belieber
Men jeg bliver mobbet og irriteret hver gang jeg høre noget musik de andre ikke gider at høre
Men vis de andre så vælger fx. Justin bieber eller one direction som jeg ikke gider at høre og jeg siger jeg ikke gider at høre det bliver de bare sure og siger at de jo heller ikke klager over min musik (men det gør de)
Jeg plejer bare at engorere dem og være ligeglad
Jeg gider slet ikke sige det til lærerne eller mine forældre for det plejer bare at gøre det værre og dem som mobber vil bare mobbe dig med at du har sagt det (sådan er det på min skole)
Jeg ved self ikke med din skole da jeg ikke kender lærerne og eleverne
Men for det meste kan det ikke rigtig betale sig at sige det da de fleste elever ikke har nogen som helst respekt for regler, lærere og andre elever
De skal bare have det godt og dem som ikke er deres venner eller måske ikke er lige så populære skal bare ikke have lov til at have det bedre end dem
Jeg er også blevet mobbet og kaldt emo bare fordi jeg godt kan lide sort tøj med lidt forskelligt farvet ind imellem og fordi jeg går rundt med en sort hue med katte øre på
Og bare fordi jeg har en masse ar på min arm
Det er ikke mig som har lavet de ar... Det er mine kaniner som har revet mig men det er der ikke nogen som tror på så de tror derfor at jeg skære i mig selv
Men jeg ingorere dem bare (eller jeg prøver så godt jeg kan)
For det meste er jeg ked af det når jeg kommer hjem fra skole men jeg finder bare noget musik jeg kan lide og snakker/skriver med min bedste ven fra Irland :3
Men mit bedste råd er bare at engorere dem
Jeg ved det kan være svært
Og det har været svært for mig at lære at engorere dem
Men jeg er blevet rimelig god til det :3
Men vis de irritere dig i frikvarteret så bare tag noget musik i ørene, nyd det og lad være med at høre på dem
Til sidst finder de ud af at det ikke nytter noget at irritere dig fordi du af ligevel er ligeglad
De syntes kun det er sjovt fordi man bliver sur
Men vis man bare engorere dem og snakker roligt og pænt til dem
Bliver DE irriteret og trætte af at mobbe
Det er mit bedste råd... Prøv det er det værd, håber det hjælper
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det tråd starter snakker om, er jo decideret udfrysning i klassen, ikke bare at der kommer en dum kommentar fra tid til anden. Der er ret stor forskel på det.
Ikke for at nedgøre nogen, men i dag er alt jo efterhånden mobning. Hvis to mennesker ikke kan lide hinanden, er det pludselig også mobning.
mar 2012
Og fordi de fleste af mine venner er fra andre lande
Folk kan mobbe med de særeste og dummeste ting xD
mar 2012
Jeg bliver drillet, irriteret og kaldt emo konstant
Og vis jeg tager hjem lidt tidligere fordi jeg har det dårligt, Kommer de nogle gange med kommentere som "skal du så hjem og skære i dig selv, emo tøs?"
Men jeg har heldigvis lært at engorere det :3
jun 2012
jun 2012
Har lidt svært ved at se, at man kan få det bedre af det, da det bare forsætter hver eneste dag..
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
Mit råd til dig: Hold fast i din musik smag. Lad være med at følge strømmen, og så bar vær' DIG SELV. Du skal bare være stolt over at du ikke er endt så lavt som de er!
jun 2012
Som jeg også skrev højere oppe, skal man selvfølgelig ikke gå amok.. Men derimod tale pænt.. Jeg vil sige, det hjalp ikke mig at ignorere, og har ikke set nogen det har hjulpet på den 'gode' måde.. De går stadig hjem og er meget kede af det.. Derfor er min mening, at man skal finde ud af hvem der starter, og får de andre med på det.. Og så finde ud af en måde, hvor man kan gøre hende/ham forlegen.. Det hjalp mig stort... Jeg gad ikke bruge min tid på medløberne, for de gør det kun for, at det ikke bliver dem, som skal mobbes... Men at de ser, at starteren måske ikke er så 'sej' alligevel, kan få dem til at indse det er ret barnligt... jeg ved ikke om dette vil hjælpe alle, men det hjalp mig..
mar 2012
Det har jeg jo også skrevet
Nej det er da rigtig nok det er ikke mobning vis to er uvenner... Men siger jeg det nogle steder?
jun 2012
mar 2012
Grunden til at jeg går hjem ked af det er at jeg ikke har så mange at snakke med
mar 2012
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
jun 2012
Dem der bliver mobbet har lige så meget ret til at være der, som dem der ikke har..
Og ja, bare send dem hen til et nyt offer.. jeg synes altså de skal stoppes, ellers, som du siger, finder de bare et nyt offer, som det går ud over.. :S
jun 2012
jun 2012
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
Jeg ved ikke om jeg er socialt underudviklet, men udover de der små flabede kommentarer, så snakker INGEN til mig, og derfor har jeg svært ved at sige noget til dem, uden at jeg virker som den der "lille mus" der ikke kan holde til lidt modstand, for min stemme begynder at ryste, og så taler jeg så lavt at de ikke kan hører mig.
Og det med at sige det til min lærer, har jeg ikke lyst til, hvis ikke hun kan se at jeg faktisk er socialt udelukket af klassen. Jeg tror virkelig ikke at hun kan se det, og heller ikke at hun vil gøre noget ved det, når der er "under" to måneder tilbage af skoleåret..:-/
mar 2012
apr 2010
mar 2012
Mærkeligt at drengene på den alder er så umodne?
Jeg går i 7 og dem på min skole er modne og mobber ikke
Det er bare pigerne der er lidt bitchie
apr 2010
Træt af at de er efter mig! (Musik)