{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Legetøj eller ej?? {{forumTopicSubject}}

heii alle sammen smiley
jeg har min lille kanin som jeg nogen gange har med inden for og har den med oppe i min seng men så når den begynder at kede sig og jeg giver den noget fx. min strigle så tager hun fat i den og kaster den op i luften og tager den igen og ligger den til siden og sådan bliver hun ved??
er det fordi hun er lege syg eller noget og burde jeg skaffe mig noget lejetøj til hende inde i buret så hun ikke keder sig?? da hun intet rigtig har at lege med i buret da mine gamle kaniner ikke gad lege tøj?? smiley


Kommentarer på:  Legetøj eller ej??
  • #1   11. apr 2013 Mine vil ikke have legetøj, men du kan vel altid prøve at se om den gider ?
    Held og lykke smiley


  • #2   11. apr 2013 Jeg syntes bestemt du skal anskaffe dig lidt legetøj til hende. Mine har et bjerg af legetøj både når de er ude, og når de er i buret. Nogle kaniner er meget kræsne med deres legetøj men hvis du er kreativ så kan du sikkert godt finde noget til hende smiley Det behøver i øvrigt ikke være dyrt. Du kan f.eks gå i en genbrugsbutik og se hvad de har af legetøj til helt små baby'er. Der kan du tit finde små plastik kopper, ringe osv. som kaninen med stor glæde kan kaste rundt med smiley

    Herhjemme er de største hit ting med klokker i (man kan tit få kattebolde med klokker i til en flad ti'er) og ting som de kan spise. F.eks. ting af hø eller af pil smiley

    På billedet her er det legetøj jeg købte sidst jeg var hjemme og besøge min familie smiley


    profilbillede
  • #3   11. apr 2013 Ja det lyder til at den keder sig. Mine har flere ting de kaster rundt med - det billigste og sjoveste for mine er toiletruller. De løber rundt med dem i munden og spiser dem. smiley

    Og en høbold uden hø i - den elsker Gangster smiley (de har høet et andet sted)


    profilbillede
  • #4   11. apr 2013 Mange tak alle sammen for idérne:)
    så tror jeg jeg vil se om jeg kan skaffe mig noget legetøj til hende smiley
    hun har hø i buret men hun spiser det virkelig hurtigt.. )
    men ja MANGE gange tak til jer alle sammen for de gode idére!! smiley smiley


  • #5   11. apr 2013 Ja, den keder sig nok bare. Kaniner har godt af, at blive stimuleret, af et eller andet. Min kanin er specielt glad for sådan en lille træ-rangle med en lille klokke inden i. smiley
    Hun synes det er så sjovt når den dingler...


  • #6   12. apr 2013 okaii mange taak smiley


Kommentér på:
Legetøj eller ej??

Annonce