{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.086 visninger | Oprettet:

Jeg snorker. Hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Ja..
Jeg har altid været lidt nem til at snorke.
Det er ufattelig træls, altså mine søskende snorker ikke, men mine forældre gør, og jeg kender heller ingen af mine veninder, der snorker.
Og det er temmelig pinligt, for min bedste veninde syntes godt nok det er højt og sådan ..
Det gør mig ikke ked af det, men jeg er ret træt af det.

Men, nu hvor jeg skal på efterskole her efter sommerferien, kunne jeg faktisk godt tænke mig at komme HELT af med min snorken, Helt, som pist væk!.

Jeg syntes det er træls at jeg skal snorke når det genere mine veninder når vi sover sammen, og jeg kan da heller ikke tage på efterskole og have roomie, og så snorke om natten. smiley
Så nu søger jeg ydmygt hjælp her! :i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg snorker. Hvad gør jeg?
  • #1   6. apr 2013 Sov ikke på ryggen smiley

  • #2   6. apr 2013 Jeg KAN overhovedet ikke sove på ryggen.
    Ryggen og mave, at sove på, er et no go - Jeg kan kun sove på siden smiley


  • #3   6. apr 2013 Jeg så en gang en reklame for sådan noget snorke et eller andet.. Ved slet ikke hvad et hedder..

    - Jeg snorke også, højt. Men det gør min kæreste også smiley


  • #4   6. apr 2013 Susse, jeg har skam ikke noget imod at jeg snorker!. smiley
    Men det er nu bare, at jeg snorker så meget at jeg vækker mine veninder. Jeg har sovet med min bedste veninde her fra igår til idag, og hun fortalte mig at jeg vækkede hende med min snorken, selvom hun fladt i søvn INDEN mig.
    Og jeg syntes bare det er forfærdelig pinligt. smiley


  • #5   6. apr 2013 Ta til en øre næse hals læge. Det kan være du har polypper, de kan fjernes.

    Jeg har fået fjernet dem, de havde voksnet sig helt ud i bihulerne. Det var bla. derfor jeg snorkede og så lød jeg altid forkølet.


  • #6   6. apr 2013 Sortfod - Åh nej, flere læger!. Det er så mange læger jeg går til.
    Ej, det er et rigtig godt forslag, det vil jeg snakke med min mor om. For det gør mig ihvertfald ked af det, at jeg ikke kan sove med mine veninder, uden at være bange for at vække dem med min snorken smiley


  • #7   6. apr 2013 Ville også sige øre næse hals læge. Har selv fået fjerbet polyber flere gange og det har hjulpet hver gang smiley

  • #8   6. apr 2013 Jeg fik fjernet mandler pga. snorken

  • #9   6. apr 2013 jeg snorker.. men så længe jeg kke vækker migselv, så er det ikke 'mit' problem.
    Stik din veninde et sæt ørepropper = problem solved smiley


  • #11   6. apr 2013 min mellemste pige begyndte at snorke i 4 års alderen. I forvejen går hun til tjek for ørene og har dræn. Jeg bad derfor ørelægen lige tjekke for polypper og det havde hun også fået. De blev fjernet og nogle uger efter stoppede snorken. Den yngste på 3 snorker snart ligeså meget som min mand, hun skal tjekkes for polypper i næste uge når hun alligevel skal have dræn i ørerne igen. Bliv tjekket for polypper hvis ikke du er blevet tjekket allerede?

  • #12   6. apr 2013 Hvordan fjerner de polypperne ??

  • #13   6. apr 2013 skraber dem af så vidt jeg ved... det bløder lidt ud af næsen i hvert fald når de vågner op efter narkosen. Det tager 5-6 min max selve operationen. Men jeg havde hørt den der med de så kun måtte spis is/youghurt 1 døgn efter, det gad min datter sgu ikke, hun ville på burgerbar ½ time efter (hun havde også fastet siden aftenen før, hun var hundesulten:))...

  • #14   6. apr 2013 Sweet leaf - Problemet er, at jeg snorker faktisk igennem ørepropperne.. Min bedste veninde fik nogen, og jeg vækkede hende stadig. Jeg syntes det er ufattelig pinligt, at det fortsætter sådan, selvom jeg ikke er forkølet.

    Ville - Kan man få dem på alle apoteker? Det er helt klart noget jeg skal prøve!
    Susan, nej jeg er ikke blevet tjekket for polypper, men jeg vil klart snakke med min mor omkring det!.
    Simse - Fjernet mandler?.. o:
    er det ikke en meget.. kompliceret operation?



  • #15   6. apr 2013 Jeg har både fået fjernet mandler og polypper. Det er meget nemme operationer, og ikke spor komplicerede..

    Det tog 15 - 25 min.. Jeg var lidt øm de første par dage, men smerterne er ikke værre end halsbetændelse.


  • #16   6. apr 2013 At få fjernet polypper hjælper ikke altid.. Min kæreste fik hans fjernet for nyligt, og han snorker meget højre nu..

    Hans far snorker en del, og han siger han har søvnapnø, jeg mistænker min kæreste for at have det også.. Men mænd og læger smiley


  • #17   6. apr 2013 Hvis man snorker meget højt og samtidig har abnø - dvs., at man glemmer at trække vejret og så kommer med et mega snork, så kan man få en maske at sove med. Den hjælper rigtig meget. Nu kan jeg sove om natten - efter at min mand fik sådan en.

Kommentér på:
Jeg snorker. Hvad gør jeg?

Annonce