{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

PROJEKT HOP HERMELIN (hoppere, læs) {{forumTopicSubject}}

Hej kære hoppere på GG smiley

Jeg har fået den GENIALE! Idé (sys jeg selv) at lave en lille udfordring til en-to af jer hoppere herinde smiley Uhauha tænker i nok hva?

Nå, jamen det er skam bare fordi at jeg høre over alt at "uha hermeliner kan ikke hoppe" Kunne jeg godt tænke mig at se om en af jer, der er så dygtige (respekt til jer) Kunne tænke sig at hjælpe mig med at gøre op med den myte, eller se om det virkeligt er en myte?

Udfrodringen lyder: Du/I kommer herhjem til mig, og udvælger den unge/ungkanin du kunne have lyst til at arbejde på at lære at hoppe, du får den gratis med hjem, det vil sige at på papiret er kaninen stadigt min, men du har den, passer den, og træner den! Altså har jeg ingen indflydelse der.. Det indebære dog for dig at jeg kan hente kaninen hvis den skal bedømmes, eller jeg kan ligge unger den eller bruge den til parring, og vil du avle skal jeg have besked.
Alt i alt går det simpelthen ud på at DU skal træne MIN kanin, og starte nogen stævner med den. Sys' du at det er helt håbløst efter noget tid, så aflevere du bare det kære dyr smiley

Ville elske hvis jeg kunne få et svar af jer hop-tingester herinde på GG. smiley I tvivl, spørg!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PROJEKT HOP HERMELIN (hoppere, læs)
Kommentér på:
PROJEKT HOP HERMELIN (hoppere, læs)

Annonce