{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Helena J
Helena J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Wodent Wheel {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et guldhamster. Hun er ikke så glad for træhjulet fra Karlie Wonderland, diameter 20 cm. Hvordan er guldhamstre? Er de glade for at løbe i hjul eller ikke. Min virker som om hun ikke er glad for det. Men tror det er fordi hjulet ikke er godt nok. Overvejer at købe et wodent wheel senior til hende. Er det nogen der ved om man kan købe det i DK? Jeg fandt lykkeshamsteri og har skrevet til hende, men hun har ikke svaret. Er der andre steder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wodent Wheel
  • #1   14. feb 2013 Min gamle hun(avlet af lykke hamsteri sjovt nok) startede med det på 20 cm. Men det bliv for småt, i længden. Så jeg endte med anskaffe mig en flying saucer, som nok er det bedste for hamsterens ryg.
    Et wodent wheel, er et super godt hjul. Mettes hjemmeside er meget gammel, så hun har måske skiftet mail? Man kan også købe wodent wheel, og noget der ligner hos Lux shoppen og zooplus.
    Det vigtigste med hjulet er at det er sikkert for hamsteren. Det må minnimum være 25 cm i dia, og skal have fast bund, så ingen tremmer eller lignende.

Hjulet er meget vigtig for hamsteren, og de fleste løber over en kilometer i det natten over. Selvom det ikke virker til din bruger det burde den altid have et til rådighed. Jeg ville sigde at det er direkte synd for en hamster der ikke har et hjul!

Prøv og se inde på dansk hamster forenings face book side, hvor der er et par som sælger hjul. Dog mest flying saucer, da det er noget af det bedste man kan få! Dog er wodent wheel, store karly wonderland, nobi hjul og en masse andre også godt!:)

Hvor meget vejer din hamster og hvor lang er hun ca?:)

• #2   15. feb 2013 Jeg har lige fået to af dem her hjem
    http://www.zooplus.co.uk/shop/small_pets/accessories/exercise_wheels/174195

De er også udemærket og har en dejlig stor størrelse så selv en voksen guldhamster kan bruge det smiley

• Helena J
    Helena J Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #3   17. feb 2013 Jeg har fået skaffet min hamster et woodent wheel sr. Har lige stilt det ind til hende og hun elsker det. Hun har løbet i 1/2 time nu.
    Jeg ved ikke hvor meget hun vejer, men hun er 16-17 cm lang.

• #4   18. feb 2013 Okay:)

Kommentér på:
Wodent Wheel

Annonce