{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Marsvin - lys afføring? {{forumTopicSubject}}

Min drægtige hun, er begyndt at have rigtig lys afføring. Men de er fast som normal. Hun er (desværre) kommer over på nyt foder fordi det andet slap op og var udsolgt. Men hun spiser normalt af det og det ser også ud til at der bliver drukket så meget som der plejer. Hun er frisk som hun plejer at være og der er ikke ander at bemærke end afførringen i buret smiley

Skal jeg være bekymret og en tur forbi dr dyr imorgen. Eller er der andre der har oplevet det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin - lys afføring?
  • #1   7. feb 2013 Det har mine marsvin også. Det er helt normalt at marsvin har både mørk og lys afføring. De spiser noget af den lyse af slagsen, fordi den kommer fra blindtarmen og indeholder B-vitamin. smiley

  • #2   7. feb 2013 Ja det er jeg klar over smiley men der plejer overhovedet ikke være så mange. Der plejer næsten ikke at være nogle lyse smiley

  • #3   7. feb 2013 må vi se et foto af de lyse "bønner"?

  • #4   7. feb 2013 Nå okay. Hmm, så ved jeg det desværre ikke. Det kunne godt være du skulle få det tjekket så smiley

  • #5   7. feb 2013 virker de meget fiberholdige? altså kan du SE ufordøjet hø i? så kan det være derfor de er så lyse: de drøner hurtigt igennem systemet og når ikke at blive fordøjet så hurtigt... hvis det er det, altså hurtig passage samtidigt med der kommer MEGET OG de ikke er løse (altså de skal være normal konsistens) så tyder det på der er en unge på vej ned i bækkenet og fødslen er lige forstående.

  • #6   8. feb 2013 Det kommer ikke vildt meget, der er normal mængde. Og de ser "nomale" ud, hun er føst sat til om 20 dage, og er ikke sådan mega stor endnu. Så tvivler på at der er bebser på vej medmindre noget er galt selvfølgelig smiley men det ser også ud til at det er næsten stoppet nu her til morgen smiley

Kommentér på:
Marsvin - lys afføring?

Annonce