{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Transport kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har en smuk udendørs fransk vædder. Han har et normalt bur med en løbegård, som han nyttigt bruger. Problemet ligger bare i, at mine forældre er skilt, og da han bor hos min mor, har jeg kun tid til ham hver anden uge. Selvfølgelig passer min mor ham, når jeg ikke er der, men det gælder altså bare lige en håndfuld piller, en stykke tørt brød, hø og friskt vand. Det tager ca. 2 minutter, og så er det arbejde gjort.
Han er helt alene i den tomme baghave, da hans halvsøster blev spist af naboens hund. Derfor tænkte jeg, at han evt. kunne blive indendørs kanin og blive ''transporteret'' mellem min mor og far, ligesom min søster og jeg bliver. Jeg vil delvis få mere tid til at lege med ham og han får også mere plads til at løbe rundt i, da jeg har i tankerne, at han bliver en ''løs'' kanin i hjemmene.
Min forstilling er, at han får 3 bure. To store hos mor og far, og en transportkasse.
Men jeg vil lige høre jeres meninger om min sindssyge idé?
På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport kanin?
  • #1   23. dec 2012 hvis du vænner ham til det så syntes jeg ikke det er sindsygt smiley hvor langt er der mellem dem?

  • #2   23. dec 2012 Er der ikke mulighed for, at han kan stå ude hos din far?
    Ellers god idé. Men husk, at der skal gøres lidt mere rent hos en indekanin, for at det ikke lugter.


  • #3   23. dec 2012 Jeg syntes det lyder som en fin idé!

  • #4   24. dec 2012 Okay, tak for jeres positive respons. Jeg var helt bange for, at han ville blive stresset eller andet. Dog, da vi flyttede hus, var han en rigtig ballademager, - alt andet end en ked kanin.
    Til ***Ilder-mor*** - Hvis vi kører på motorvejen, er der ca. 13 minutter.
    Til Aase B - Jeg har haft en anden kanin, der stod hos min far, men problemet er bare, at vi bor i lejlighed, så vores ''have'' er faktisk mere eller mindre offentlig, og mange mennesker går ture med deres hunde i det område. Den risiko vil jeg ikke løbe. Og, da han er en stor kanin, skal han kunne rejse sig op på 2 ben, løbe, osv., men det er ikke tilladt, at have store ting dernede, på grund af udsigt og bla bla bla...
    Jeg er utrolig glad for at få grønt lys. Tak!


  • #5   24. dec 2012 årh ikke mere smiley det tager han absolut ikke skade af smiley

Kommentér på:
Transport kanin?

Annonce