{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Kæreste hader julen {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Min kæreste hader julen fordi han har mistet en fra hans famile der betød meget for ham men det er ved at være nogen år siden og det er ret nederen i og med jeg elsker julen og gå og få lov til at pynte op så bliver et stort problem når vi flytter sammen da jeg har noget julepynt som har en betydning for mig og som jeg har oppe hver år så hvad ville i gøre? Og har i selv prøvet og være sammen med en som ikke ku lig julen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste hader julen
  • #1   22. nov 2012 Altså hvis du allerede vil julepynte nu kan jeg godt forstå ham, der er altså ikke noget mere træls end når julen er helt ind i oktober og november..

• #2   22. nov 2012 Undskyld, men kan han ikke lide julen, pga. der er en han godt kunne lide, som er død? smiley

• #3   22. nov 2012 Enig med Beltane, tror bare hendes kæreste overhoved ikke kan lide julen.

• #4   22. nov 2012 Mener først i december smiley hader det selv når folk pynter op før:)

Ja fordi en fra hans familie er død får en del år siden hvis jeg husker rigtig

• #5   22. nov 2012 Min kæreste er heller ikke til jul. Hans mor laver nisser hele året, så julen har i mange år hængt ham ud af halsen. Her bliver dog pyntet op, men ikke før tidligst midt i december og ikke meget pynt. Lidt, men julet. Og det må han finde sig i, når vi flytter sammen smiley Jeg kan acceptere at det ikke bliver for pyntet og ikke for tidligt.

• #6   22. nov 2012 Baltane: Det skriver hun jo ikke noget om at hun vil. For mig lyder det også som om det ikke vil være et problem i år, fordi det først er når de flytter sammen, som hun skriver. Det vil være bedre at svare på hendes spørgsmål.

Lizette: Min kæreste har et område i stuen som er "hans" og der må der ikke være en eneste nisse har han sagt. Han hader ikke julen, han gider bare ikke se på julepynt, men han ved at jeg elsker det, og det har han accepteret.. Så må ske i kunne aftale den kun er stuen der bliver pyntet op, eller noget i den stil. Det skal ikke gå ud over dig at han hader jul.
    Selvfølgelig er det ikke fedt for ham at han har mistet en han holdte af i juletiden. Men jeg synes altså i skulle snakke om det, og aftale at det måske kun er det julepynt som du holder af der kommer op, eller hvad i nu kan komme frem til som en løsning, så han ikke ødelægger julen for dig.

Synes det skal være noget i snakker om før i flytter sammen, så det bare kommer som en bombe, og er noget i bliver uvenner over lige op til den første jul i bor sammen.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #7   22. nov 2012 Altså uanset hvad vil han jo blive mindet på at personen døde, om man holder jul eller ej.

• #8   22. nov 2012 Susse - Det gør jeg sådan set også

• #9   22. nov 2012 Så går man på kompromis. Det er sådan det er at være i et forhold.
    Hvis I ikke kan finde en løsning sammen, på noget så trivielt som om man skal pynte op eller ej, så skal I måske overveje, om I overhovedet har en chance for et ordentligt forhold sammen.

• #10   23. nov 2012 Har snakket med ham og i og med vi skal flytte sammen i hans 1 værelse til at starte med så længe vi bor der er det lidt vi har oppe:D men ved så ikke når vi får noget større det må vi tage den tid:)

• #14   31. dec 2012 Anna: det gør da ikke noget folk også spørger om andre ting end "min kanin taber pelsen" "min hamster drikker vand" og "hvor lang tid er et marsvin gravid"
    En af de ting jeg godt kan lide ved gnaver galleri er netop at vi kan snakke om andre ting end kun vores dyr, det er hyggeligt også at have noget "personligt" med jer her inde og lære jer at kende..

Kommentér på:
Kæreste hader julen

Annonce