{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

underlig opførsel? hamster (syg??) {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker.
Jeg kom hjem fra skole i dag, og skulle fodre mine små pels klumper.. Jeg når så at fodre tre ud af seks bure, da jeg opdager at mine lille hvide guld hamster Floffy, ligger midt i buret, og han reagere ikke på at jeg fylder mad i hans skål.. Jeg går i panik og puffer lidt til ham, ingen reaktion.. Jeg tager ham op og han er kold, men åbner øjnene en lille smule, jeg tager så et håndklæde og sætter mig til at varme ham lidt, tilbyder ham vand, og han tager to-tre dråber.. Pludselig begynder han at sige lyde/skrige.. Han stopper lige så pludseligt som han begyndte.. Og virker nærmest frisk, og begynder at bevæge sig rundt... Han har puttet lidt mad i munden, men tror ikke han har spist det.. Han virker frisk nok nu, er blevet lidt varmere, og render nu rundt i hans bur, mens jeg holder skarpt øje med ham.. Han klør sig rimlig meget bag øret? Der bliver ikke taget til dyrlægen med ham, men hvis han får det bare en smule dårligere, bliver han aflivet !!! Hvad skal jeg gøre med ham? Give ham et par timer, og holde øje med ham, eller aflive ham med det samme???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlig opførsel? hamster (syg??)
Kommentér på:
underlig opførsel? hamster (syg??)

Annonce