{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Ung, måske stresset kanin?? {{forumTopicSubject}}

Hej GG. Jeg har lige fået en ny kanin, da jeg mistede min gamle. Jeg fik hende i lørdags og er 8 uger. Jeg har bare ladt hende være, da jeg ville lade hende finde til ro og stresse hende så lidt så muligt. Hun har drukket lidt og spist lidt, men ikke særlig meget. Og så syntes jeg ikke at hun er særlig aktiv, hun vil helst bare sidde, og det kan jeg ikke lide. Så lagde jeg mærke til i dag at hun skar tænder, og det vil jeg jo mene at det er pga stress?
Hvad mener i at jeg skal gøre? Hun var meget aktiv der hvor jeg købte hende. Men hun havde en meget lang køretur hjem i bil. Kan det være noget med det?

Er lidt bekymret for min lille nus :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ung, måske stresset kanin??
  • #1   5. nov 2012 Hvordan ser hendes tænder ud? Mon de er for lange?

  • #2   5. nov 2012 De ser fine ud, kigger lige efter igen

  • #3   5. nov 2012 Tænderskæren er ofte tegn på smerter.
    Hvordan ser hendes afføring ud, kan det være maven den er gal med.


  • #4   5. nov 2012 Susanna K: Den ser rigtig fin og normal ud, men hun har ikke lavet meget. Men ved ikke om det har noget at gøre med at hun ikke har spist og drukket så meget?

  • #5   5. nov 2012 Det hænger selvfølgelig sammen med hvor meget hun spiser.
    Har du fået noget af hendes vante foder med, eller er det nyt hun skal til at lære at spise ? Så vil jeg foreslå du udskifter halvdelen med havregryn. Det er nok lidt nemmere at få i hende. Og så må du friste hende med lidt grøntsager og en smule frugt. Det er vigtig at hun ikke går helt i stå med at spise.
    Og hvis hun plejer at få vand i en skål, er det nok en dårlig idé at give hende drikkeflaske nu.


  • #6   6. nov 2012 Hej tak for hjælpen. Men det var desværre for sent. Hun døde i mine hænder i går aftes. Jeg er helt knust.. Kan ikke forstå hvad der var galt. Prøvede virkelig at få noget i hende, men hun ville ikke. Jeg havde en skål med vand, fordi hun ikke var vant til drikkeflaske. Jeg føler virkelig at det er min skyld.

  • #7   6. nov 2012 Øv hvor trist. Det kunne lyde som hun har haft noget med sig da du fik hende.
    Så jeg vil foreslå du kontakter avler, og snakker med vedkommende. Både så de kan checke deres kaniner, og så burde de efter min mening tilbyde dig en ny kanin.


Kommentér på:
Ung, måske stresset kanin??

Annonce