{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

pernille K
pernille K
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60

Det var så det. En æra er slut. {{forumTopicSubject}}

Puha. Jeg har længe haft en skadet hest, i går kom så dagen, hvor de evige grønne græs marker kaldte på ham. Eller som en engelsk ven kalder det: Horsy Heaven.
I linket kan I læse, hvordan min dag igår har været omkring det. Jeg valgte at få ham slagtet, da han var panisk for sprøjter.

http://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/908012-det_var_saa_det_en_aera_er_slut

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var så det. En æra er slut.
  • #1   23. okt 2012 det er altid hårdt, ligegyldigt hvor rigtig det er. jeg har en pige på 22 som også snart skal den vej

• pernille K
    pernille K Tilmeldt:
    jun 2012

#2   23. okt 2012 Det er nok det hårdeste jeg endnu har prøvet. Og det er ikke første gang, jeg oplever at skulle aflive en hest, der står mig nært, men får aldrig en hest som ham igen.

Men skulle det ske, at Jeg står i lignende situation igen, så tager jeg gerne turen til Skanderborg og får hesten slagtet der.

• #3   23. okt 2012 smiley DU har truffet det rigtige valg smiley og det er altid svært og sige farvel, men du har gjort noget som mange mennesker ikke ville kunne <3, et skulder klap og et trøstende kram herfra

• pernille K
    pernille K Tilmeldt:
    jun 2012

#4   26. okt 2012 Jeg har givet alle de andre dyr en skarp formaning o, at når de skal den vej, så ar de bare, at ligge sig til at sove. Håber aldrig, jeg skal træffe sådan en beslutning igen.

Mange af mine ikke-heste interesserede venner, har rigtig svært ved, at forstå hvordan Jeg kan være så ked af det over det, for det var jo bare et dyr. Men for mig var han så meget mere. Jeg har brugt 2-4 timer på ham hver dag, de sidste 3,5 år.
    Uanset, hvor dumme beslutninger og valg, jeg har truffet i mit liv, så har han altid set på mig med de samme store brune øjne. Han har altid været den samme.

Jeg købte i Aug. hans efterfølger. En rigtig sød lille haflinger på blot 3 år. Aldrig oplevet andet end folden hele sit liv. Den eneste fejl, der er ved ham, er at han ikke er Bruno. Udover det, så har han det mest perfekte temperament. Dejlig nysgerrig, en rigtig kæle papegøje.
    Præcis som Bruno, men bare 30 cm. mindre og så mangler han 500 kilo.

• #5   26. okt 2012 tro mig jeg har selv mistet min ene ilder og det er virkelig en kæmpe sorg for mig og selvom det skete i maj så kan jeg stadig nu sidde og tude over ham og mange ham smiley men det har nok altsammen noget med at gøre at han var det første af mine egne (og eget betalte) dyr som skulle herfra efter at have purret så mange tusinde kr i noget der måske skulle have været stoppet før smiley og plus oven i det viste en af afdelingens dyrlæger sig som en rigtig møgso da jeg var ved at sige farvel til ham, (sovemiddel var givet, gir hun sig til at snakke i mobil i stedet for at fise ud smiley NØJ jegt blev gal og er det stadig idag, har vitterligt ytret til min veterinær at jeg ALDRIG ønsker hende på mine dyr uanset hvor syge de bliver

• pernille K
    pernille K Tilmeldt:
    jun 2012

#6   1. nov 2012 Hold da op, hvor respektløst. Vores fritte han, Pommes har også allerede været opereret 2 gange i hans 1,5 år længe liv. Første gang i slutningen af nov. Sidste år. Han havde spist avis papir, som havde givet ham en livstruende forstoppelse. Den lille knallert blev ved med at spise, selvom det ikke kunne komme længere end mavesækken.
    Her i foråret kravlede han rundt i vindueskarmen en aften. Omkring kl. 23. Pludselug falder han ned sammen med en skål og potteplanter. Det kostede 2 nye korsbånd. Dyrlægen har aldrig før eller efter hørt om sådan en operation til sådan et dyr, men fortalte, at man tit gjorde det på hunde. Og alternativet var et løst hængende, ubrugeligt bagben. Så han fik det lavet og fungerer upåklageligt i dag. Det sværeste for ham, og hårdeste, var nok at han 7 dage efter, ikke måtte gå rundt, så han skulle være i et mikro bur, hvor han kun life kunne vende sig, og ellers var vand og mad life ved hans hoved.
    Men det var det værd. I dag kan man ikke se eller mærke det på ham

Kommentér på:
Det var så det. En æra er slut.

Annonce