646 visninger
|
Oprettet:
Det var så det. En æra er slut. {{forumTopicSubject}}
Puha. Jeg har længe haft en skadet hest, i går kom så dagen, hvor de evige grønne græs marker kaldte på ham. Eller som en engelsk ven kalder det: Horsy Heaven.
I linket kan I læse, hvordan min dag igår har været omkring det. Jeg valgte at få ham slagtet, da han var panisk for sprøjter.
http://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/908012-det_var_saa_det_en_aera_er_slut
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 43 Svar: 791
jun 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
Men skulle det ske, at Jeg står i lignende situation igen, så tager jeg gerne turen til Skanderborg og får hesten slagtet der.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
jun 2012
Mange af mine ikke-heste interesserede venner, har rigtig svært ved, at forstå hvordan Jeg kan være så ked af det over det, for det var jo bare et dyr. Men for mig var han så meget mere. Jeg har brugt 2-4 timer på ham hver dag, de sidste 3,5 år.
Uanset, hvor dumme beslutninger og valg, jeg har truffet i mit liv, så har han altid set på mig med de samme store brune øjne. Han har altid været den samme.
Jeg købte i Aug. hans efterfølger. En rigtig sød lille haflinger på blot 3 år. Aldrig oplevet andet end folden hele sit liv. Den eneste fejl, der er ved ham, er at han ikke er Bruno. Udover det, så har han det mest perfekte temperament. Dejlig nysgerrig, en rigtig kæle papegøje.
Præcis som Bruno, men bare 30 cm. mindre og så mangler han 500 kilo.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
jun 2012
Her i foråret kravlede han rundt i vindueskarmen en aften. Omkring kl. 23. Pludselug falder han ned sammen med en skål og potteplanter. Det kostede 2 nye korsbånd. Dyrlægen har aldrig før eller efter hørt om sådan en operation til sådan et dyr, men fortalte, at man tit gjorde det på hunde. Og alternativet var et løst hængende, ubrugeligt bagben. Så han fik det lavet og fungerer upåklageligt i dag. Det sværeste for ham, og hårdeste, var nok at han 7 dage efter, ikke måtte gå rundt, så han skulle være i et mikro bur, hvor han kun life kunne vende sig, og ellers var vand og mad life ved hans hoved.
Men det var det værd. I dag kan man ikke se eller mærke det på ham
Det var så det. En æra er slut.