{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At leje hotel værelse under 18?
  • #1   10. okt 2012 Tror ikke man skal være 18 år for at leje et hotel værelse?

• #2   10. okt 2012 altså juridisk så kan du ikke indgå en aftale med en forretningsdrivende hvis du er under 18, derfor vil i sandsynligvis IKKE kunne leje et hotelværelse medmindre i betaler forud! For får i "på klods" og beslutter jer pludselig til at skride fra regningen så kan i faktisk ikke retsforfølges for det, da i slet ikke er myndige til at indgå bindende aftaler.... så nej jeg tror ikke i kan på de finere hoteller hvor man først betaler når man tjekker ud medmindre mor/far bestiller og hæfter for jer med deres kreditkortoplysninger...

• #3   10. okt 2012 Hvis I får jeres forældre til at bestille og betale et hotelværelse via f.eks. www.hotels.com, så kan jeg ikke forestille mig, at det vil give problemer...

• #4   10. okt 2012 Enten skal i få jeres forældre til at bestille værelset, her vil de blive bedt om at oplyse kreditkortoplysninger, og ellers bestille via booking.com eller hotels.com hvor værelset betales før ankomst. Men jeg ville nok ringe til det hotel i ønsker og bestille værelset i forældres navn, med en note om at det er jer som ankommer. For man skal jo indskrive sig på hotellet, og så skal det jo helst være det samme navn som på bookingen smiley

• #5   10. okt 2012 Super tusind tak for svarene tror jeg ringer til hotellet og siger at jeg bestiller i min mor's navn men det er mig der ankommer smiley

• #6   10. okt 2012 jeg tror altså din MOR skal ringe og bestille;) du kan ikke bestille i hendes navn eller for hende når du er under 18, HUN skal bestille og betale for DIG;)

• coutliyox
    coutliyox Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #7   14. maj 2019 Har selv benyttet http://www.booking.com/index.html?aid=1158807 til nogle småferier og weekend ture. Har altid været yderst tilfreds med systemet, de finder nogle rigtig billige hotelværelser.

Kommentér på:
At leje hotel værelse under 18?

Annonce