{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.794 visninger | Oprettet:

PROJEKT: "Hjemmelavet kaninbur til 4-8 kaniner" :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa, Er igang med at få bygge et udendørs kaninbur med plads til 4-8 kaniner og ville da lige dele det med jer, hvis nogle skulle blive inspireret.
Dog er vi langt fra færdige, men jeg vil oprette et fotoalbum med nyere billeder, når vi får bygget lidt mere, sådan at i kan følge med hvis i lyster smiley

Det er min far og min kæreste(som er i lærer som tømrer) der er igang med at bygge det. smiley
Buret indeholder 4 store bure med målene: 135(L) x 50(B) og 50 cm i højden. Alle burene bliver lavet så de kan blive delt til 8 bure, via en skillevæg i hvert bur, sådan at det kan blive til 8 små bure med målene: 67,5(L) x 50(B) og 50 cm i højden.
Sider, bunde og loft inden i buret, kommer til at bestå af nogle jernplader(tidligere brugt som hylder på et ostelager). Og uden på burets sider kommer der nogle træplader, som isolerer lidt bedre end jernpladerne.
Grunden til at jeg bruger jernplader i stedet for noget træ som kan holde til tis og den slags, er fordi at pladerne er nemme at rengøre og holder i meget længere tid. Disse jern plader kan også bruges som skillevægge. (jernpladerne kan ses på nogle af billederne)
Som i nok kan se avler jeg racerne: Løvehoved og Hermelin. De små bure vil derfor primært kun blive brugt til hermelinerne og de yngste Løvehoveder(unger). Udover dette bur, bliver der bygget et til bur. Det bliver dog kun halvt så stort som det vi er igang med nu, men har i sinde at dele det op i 4 bure og bruge det udelukkende til Hermelinerne.

I er velkommen til at stille spørgsmål og evt. komme med gode idéer? smiley
Flere billeder kommer som kommentar;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROJEKT: "Hjemmelavet kaninbur til 4-8 kaniner" :D
Kommentér på:
PROJEKT: "Hjemmelavet kaninbur til 4-8 kaniner" :D

Annonce