{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

guldmærker fra Bilka/føtex {{forumTopicSubject}}

Hej smiley hvis der er nogen, der har guldmærker , som ikke skal bruges , vil jeg modtage dem meget gerne, og jeg vil selvfølgelig betale for portoen.
Jeg køber nemlig ikke ret meget ind da jeg er studerende, og oftest er det for under 50 kr, og sådan et kvalitets grydesæt kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig da jeg oftest laver maden selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  guldmærker fra Bilka/føtex
  • #1   27. sep 2012 Når man opretter to tråde om det samme emne med bare tre dages mellemrum, så begynder det at ligne spam.
    Hvis der ikke var nogen der havde nogen for 3 dage siden, er der nok heller ikke nogen der har nogen i dag.

• #2   27. sep 2012 den anden blev oprettet kl. 02:46 om natten, og med dårligt overskrift hvor ordet guldmærker ikke er kommet med, jeg tænkte senere at det måske var en dårlig ide at oprette det på et tidspunkt hvor alle sover, og ikke kan se det. Men tak fordi du lige ville undersøge om emnet blev oprettet tidligere og om hvor mange dage siden det var, jeg sletter det gamle emne, det blev glemt at blive slettet.

• #3   27. sep 2012 jeg har 11 guldmærker + et halvt fyldt hæfte som du gerne må arve.. dog ved du vel godt at man stadig skal betale en lille sum for gryderne ikke?

• #4   27. sep 2012 Hej, jov det ved jeg godt smiley , jeg har lige sendt et pb. besked

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   27. sep 2012 Jeg har 6 hæfter og er i gang med det 7. Men her i Silkeborg køber folk det gerne for 50 - 100 kr. stykket. smiley
    Jeg skal også selv bruge 5 af dem.

• #7   27. sep 2012 det er ærgeligt at man ikke lige skal købe noget sofa eller fjernsyn, det ville give en del klistermærker smiley

• #8   27. sep 2012 Signe sælger du dem eller vil forære dem ? jeg har ikke lige råd til at købe klistermærker, men jeg kan som alternativt sende dig noget meget speciel røgelse, der ikke kan skaffes i DK, den virker beroligende og afstressende for alle levende væsener, og er blevet brugt af indianer /shamaner osv... røgelsen er nogle frøkapsler fra en plante, man kan evt. tage en stilk og brænde den med en lighter eller lægge den på en stykke sølvpapir og brænde den ovenpå komfuret eller lægge ovenpå noget glød fra grillen smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #9   27. sep 2012 Hehe det er min far, mor og hendes ven, der køber meget i føtex. smiley
    Jeg har kun skaffet 14 mærker selv.

Men når man snart skal flytte hjemmefra ville det være rart med nogle gryder og pander. Vi regnede det ud, de 5 ting jeg skulle købe koster ca. 3000 kr. uden tilbud. Med tilbuddet koster det ca. 900. smiley

• #10   27. sep 2012 man får jo os i bilka og salling.
    min søster fik så mange mærker, fordi hun tilfædligvis sku bruge maling til et helt hus smiley

• #11   27. sep 2012 Men nu i alle, så gerne vil ha et godt sæt- Jeg købte et i imerco, med alle kaserloller, og gryder inkl låg til kun 1000 kr. jeg har aldrig manglet en str, der ik var i det sæt. Udover det har jeg købt to jamie oliver pander - på tilbud til 150 stykket.

se det er billigt! . og kvali! Så til jer der bar skal ha til i flytter, er mit råd, at holde øjene åben smiley

Kommentér på:
guldmærker fra Bilka/føtex

Annonce