{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

guldmærker fra Bilka/føtex {{forumTopicSubject}}

Hej smiley hvis der er nogen, der har guldmærker , som ikke skal bruges , vil jeg modtage dem meget gerne, og jeg vil selvfølgelig betale for portoen.
Jeg køber nemlig ikke ret meget ind da jeg er studerende, og oftest er det for under 50 kr, og sådan et kvalitets grydesæt kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig da jeg oftest laver maden selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  guldmærker fra Bilka/føtex
  • #1   27. sep 2012 Når man opretter to tråde om det samme emne med bare tre dages mellemrum, så begynder det at ligne spam.
    Hvis der ikke var nogen der havde nogen for 3 dage siden, er der nok heller ikke nogen der har nogen i dag.

• #2   27. sep 2012 den anden blev oprettet kl. 02:46 om natten, og med dårligt overskrift hvor ordet guldmærker ikke er kommet med, jeg tænkte senere at det måske var en dårlig ide at oprette det på et tidspunkt hvor alle sover, og ikke kan se det. Men tak fordi du lige ville undersøge om emnet blev oprettet tidligere og om hvor mange dage siden det var, jeg sletter det gamle emne, det blev glemt at blive slettet.

• #3   27. sep 2012 jeg har 11 guldmærker + et halvt fyldt hæfte som du gerne må arve.. dog ved du vel godt at man stadig skal betale en lille sum for gryderne ikke?