{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiller i Sims 3 Pets`?
  • #1   8. jul 2012 Jeg har spillet, det er dog begrænset hvor meget jeg spiller det.
    Hvad er det for nogle spørgsmål? smiley

    Mvh.


  • #2   8. jul 2012 Hvad går det ud på? Kan man købe heste? Altså er det 450,- kr. værd? Hvad kan man lave i det? Hvad er det for noget med vildheste? Kan man ride vædeløb? HVAD LAVER MAN I DET, OG KAN :)?

  • #3   8. jul 2012 Kender ikke sims 3 så godt smiley
    Men mener at hvis man skal have heste så skal man købe en anden udvidelses pakke smiley


  • #4   8. jul 2012 Man bygger huse, laver mennesker. Man kan tæmme en enhjørning, en ulv, og man kan blive varmpyr. Det er også sjovt at møde andre mennesker derinde, ved at gå feks til stranden eller andet. Udover heste som du nævner, så kan man også lave hunde og katte. I næste spil vil man kunne lave kaniner, hamster og generelt bare gnavere. Jeg synes selv det er meget sjovt at sidde og bruge lidt tid på. Men nu har jeg mine elskede dyr som jeg hellere vil passe og pusse om end spillet

  • #5   8. jul 2012 Man kan lave alt muligt! Hvis du er til heste, så kan man tage på en rideskole, eller deltage til en konkurence, du kan også læse mere på nettet om hvad man kan

  • #6   8. jul 2012 Ja, du kan skabe/designe dine egne Simmere(personer) i spillet, samt bygge deres verden, huse, grunde, parker, byer osv. Du spiller som dine simmere, og du skal leve deres liv for dem i spillet ( f.eks. få børn, blive gift, få arbejde osv).
    Ja, du kan købe og "designe" heste, hunde og katte i spillet.
    Udover det kan du købe og indfange diverse gnavere, fugle, krybdyr, insekter osv.
    Du kan også tæmme vilde dyr, hjorte, vaskebjørne, vildheste, enhjørninge (dog kun heste og enhjørninge du kan få i din husstand/selv styre).
    Du kan godt deltage i væddeløb, men du kan ikke selv styre hesten i selve væddeløbet, kun under træningen.
    Jeg er dog lidt skuffet over Pets spillet, da man f.eks. ikke kan lave ponyer (kun heste) og det er meget begrænset hvordan man kan lave dyrene. De er alle ca. samme højde/længde, samt der er mange mangler som jeg gerne så blev tilføjet.
    Jeg kan godt lide Sims, så jeg synes det er pengene værd - men husk at du skal have grundspillet (The Sims 3) for at kunne spille Pets.
    Du kan evt. downloade demoen til Pets, jeg kan lige se om jeg kan finde download linket.


  • #8   8. jul 2012 Du skal jo huske at du skal have grundspillet også for at kunne spille pets, har ikke selv prøvet at have en hest i spillet, så ved ikke lige om du kan tage den til stævne, men ved at du kan træne vild heste og træne dem til spring, du kan også lave hesten fra start og vælge dens personlighed farve og så videre, du kan fange marsvin i spillet.. Jeg har alle sims 3 spillende undtagen det helt nye med en eller anden kendt person.. Jeg synes helt klart de sjovest er at man kan tage ud at rejse med dem og at man kan have kæledyr..

  • #9   8. jul 2012 Hvis du har det almindelig sims 3 (altså start"pakken") så kan du købe pets til 199 kr her : (link fjernet)

    Jeg har lige købt verdeneventyr igår til 129 kr, med gratis fragt smiley


  • #10   8. jul 2012 det går dud på at leve dit eget liv hvor du bestemmer stortset alt og hygge dig md dine kæledyr

    ja man kan godt købe heste

    jeg har dog aldrig hørt at det koster såmeget jeg købte det lige da det kom og der gav jeg 300 for det smiley

    det du kan lave er at du bygger huse laver hyggelige hjæm familie og den slags og meeeeget mere

    der er vildheste som løber rundt i byen en gang imelem men jeg har lurret hvor de bor de bor nede i en slags dal med et vandfald
    hvas man skal gøre dem til sine egne skal man først kigge på dem i lang tid og så kan du hvis du er heldig klappe dem og så efter meget lang tid kan du adoptere dem
    (du kan også fange enhjørninger men kun om natte natten og så forsvinder de om dagen)

    ja man kan ride vædde løb og springe men du ser ikke hesten når den springer stævner eller ridder vædde løb og det er ikke sådan at du kan styre den


    man lever et liv har en simmer eller flere som gør ting ligesom i virkeligheden du skal spise gå på wc og alt den slags jeg syntes at det er meget under holdende




    Regitze C:
    du kan ikke tæmme ulve smiley
    og det er ikke sikkert at der kommer med kaniner og den slags du kan allerede have marsvin og gnavere men du kan ikke lave noget med dem som sådan bare kæle og lege
    men det ville værre fedt hvis der kom med kaniner hvis der kom med kaniner og den slags ville jeg få en mail for jeg er medlem af noget halløj hvor man for den slags af vide
    der er heller ikke rideskoler men du kan få undervisning i hvordan man gør men det er ikke en rideskole
    hvis man skal værre vampyer skal man have sims 3 aften underholdning



    SjazzMean:
    hvis man skal bygge verdener skal du downloade the sims 3 byg en verden


    Susse C :
    hvis man skal rejse skal du have sims 3 verdens eventyr smiley

    (det er ikke ment på en dårlig måde med alle jer jeg har ''rettet'' på mendet var bare så hun vidste det)

    mvh smiley















  • #11   8. jul 2012  • stald frietjes •  ©™ : Yep det skal man, det var også en tilføjning til hvilke af ekstra spillende der var mine ynglings smiley

  • #12   8. jul 2012 hehe ja jeg syntes også det er en af de bedste kan også godt lide aftenunderholdning smiley

    glæder mig til at sims 3 overnaturlig hvor man kan værre varreulv og fe og aaalt mugligt kan købes i butikkerne smiley


  • #13   8. jul 2012 Ja, jeg spiller, og har gjort det i en del år nu.. Har både SIms 1, 2 og 3. ;-D

    Hvis der er noget, du ikke har fået svar på her, så send en PB.. Kan nok godt svare på det. Har næææsten alle udvidelsespakker, undtagen nogen af de nyeste, og en af de lidt ældre. smiley


  • #14   8. jul 2012 hehe fedt smiley der er lige kommet en med en masse kage ting, alt er formet som kage, men ved ikke helt om det er en jeg gider.. Har du den?

  • #15   8. jul 2012 jeg har ikke den med kage (katy perry) og vil ikke købe det smiley

  • #16   8. jul 2012 Nej det er også sådan jeg har det.. Men hvis nu den bare var nogen der sagde den bare var vildt god, og sådan, så kunne det godt være jeg ændrede mening smiley

  • #17   8. jul 2012 ja


  • #18   10. jul 2012 Frietejs: jeg kan tæmme ulve og jeg har sims 3 pets. Jeg kan også gå på rideskoler, og har fået en mail om at der kommer kaniner i næste spil! smiley

  • #20   11. jul 2012 Mener kun det er strejfer hunde.. Men der er vist ulve i.. Sims 2 eller sådan noget, hvis man har den rigtige pakke. ;-D

  • #21   12. jul 2012 Der er overhoved ingen ulve det er bare strejfer hunde



Kommentér på:
Spiller i Sims 3 Pets`?

Annonce