{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.036 visninger | Oprettet:

Ørentvist problemer i kaninbur {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen ved at flippe ud!
En kæmpe flok ørentviste har bosat sig i Aya ( min kanin )'s bur, og jeg kan ikke få dem væk!
De sidder i lågerne, så når jeg åbner lågerne for at fodre osv. så vælter det simpelthen ned med ørentviste, og de kravler jo så ind i høvlspånerne, og jeg vil altså ikke have at Aya hun skal bo på de små modbydelige kryb!
De sidder i alle sprækker, også i sprækken i løbegården ( den er hjemmelavet ) og når jeg rykker løbegården bare en lille smule, så løber de ud.

Sidste gang jeg skiftede hendes bur, prøvede vi at hælde kogende vand på det sted vi troede de kom fra i jorden, og jeg støvsugede alle de ørentviste jeg kunne op, og lagde dem i en skål og hældte så kogende vand på dem, men nu er de kommet igen, i endnu større mængder!

Sidste år havde vi samme problem, bare kun i løbegården og der var jeg også ved at blive sindssyg. Der er ikke noget problem med Kiwi's bur, selvom det står klods op ad Aya's.

Hvad kan jeg gøre for at få dem væk? De overtager jo hendes bur.
Jeg er temmelig lost, da man jo ikke bare kan bruge hvilket som helst insekt middel pga. Aya går i det bur.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørentvist problemer i kaninbur
Kommentér på:
Ørentvist problemer i kaninbur

Annonce