{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.999 visninger | Oprettet:

Vores tidligere udlejer tilbageholder noget af depositum pga. varmeregnskab. {{forumTopicSubject}}

Kære GG håber nogen af jer kan hjælpe mig. Vi opsage vores gamle lejlighed for ca. 9 mdr. siden og vores tidligere udlejer mener, at han godt må tilbageholde 2000 kr. af vores depositum, fordi varmeregnskabet kun bliver opgjort 1 gang om året (1. juni). Vi har i den tid, vi har boet der betalt aconto varme.
Vi er rigtig trætte af det, da vi begge er på kontanthjælp og derfor ikke har mange penge at gøre godt med.
Vi vil rigtig gerne med mine forældre på sommerferie i Ungarn, da de har inviteret os med, men vi har simpelthen ikke råd, hvis vi ikke får de 2000 kr inden.
Er det okay at han tilbagebageholder 2000 kr. til varme, når vi har betalt aconto varme?
Håber der sidder nogle kloge mennesker her på GG, for jeg har læst det meste af lejeloven, og jeg kan intet finde om, at man må tilbageholde penge til varme og da slet ikke i så lang tid og så mange penge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores tidligere udlejer tilbageholder noget af depositum pga. varmeregnskab.
Kommentér på:
Vores tidligere udlejer tilbageholder noget af depositum pga. varmeregnskab.

Annonce