517 visninger
|
Oprettet:
Regler for oprettelse af gnaver herinde {{forumTopicSubject}}
Hvordan er reglerne, når man opretter en gnaver??? Jeg troede at man skulle eje den selv, for at det var tilladt at lave en profil, men nu faldt jeg da lige over en, hvor vedkommende stod som passer????
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
1. Gnaveren SKAL være din egen!
2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve gnaveren!
3. Gnaveren må IKKE oprettes som salgsannonce!
4. Gnaveren må IKKE være solgt ved oprettelsen!
5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!
BEMÆRK:
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede gnavere og sletter uden varsel alle gnavere, som ikke opfylder alle betingelserne eller ikke er oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
Desuden sletter vi brugere der gentagne gange opretter gnavere, som ikke opfylder alle betingelserne.
(Men nej, de tjekker ikke jævnligt og sletter gnaverne eller brugerne.)
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 19 Svar: 57
apr 2010
Følger: 51 Følgere: 100 Gnavere: 1 Emner: 40 Svar: 748
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 59
Så ved ikke helt hvad jeg skal tro ..
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
nov 2011
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.259
Og derudover så er der én bestemt HA som endda flere gange har indstemt og givet høj til et dyr som ikke følger reglerne.
apr 2010
apr 2010
Men de gamle HA'ere og resten af de nye har jeg ikke god erfaring med.
nov 2011
Den blev åbnet, men svaret...? Nej.
Kan det virkelig være rigtigt ?
maj 2011
Følger: 32 Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 33 Svar: 148
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Den er især et problem.
Der var noget her inde på et tidspunkt, omkring oprettelse af gnavere man senere fik solgt videre.
Det skulle vist være okay, at oprette en gnaver (f.eks. en unge), så længe der ikke står at den er til salg i profilen, og beholde profilen, efter gnaveren er blevet solgt.
Så hvis man vil, kan man som opdrætter oprette profiler for alle de unger man får.
apr 2010
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Og dernæst giver du profilen høj.
Hvorfor være ligeglad med at en bruger bryder hele to regler på en gang?
apr 2010
Faktisk så tror jeg ikke, at I finder ret mange herinde, som er tilfredse med Jeres arbejde. Måske Jeres nærmeste venner, som der tilsyneladende ikke er ret mange af herinde, hvis man kigger på den store utilfredshed. Der er jo selvfølgelig også de nye, men det er jo nok fordi, at de følger Jeres <b>hjemmelavede og forkerte(!)</b> regler, så dem har I jo selvfølgelig ikke noget på, eller også er de bare så nye, at de endnu ikke har oplevet det hele.
Det der overrasker mig mest er, at Bigadmin i bund og grund er fløjtende ligeglad med, hvad hendes hjælpeadmins laver. Selv når man bliver <b>falsk</b> beskyldt for chikanere en HA ‘er over mobilen, så sker der ikke en dyt - nej hun vælger at lade som ingenting og lade vedkommende forsætte som HA ‘er. Hvad i alverden er det for noget?! (Tro mig den episode har jeg bestemt ikke glemt!)
apr 2010
Svar venligst på spørsmålsmålet. Hvis I HA'er er så gode til jeres arbejde hvorfor er det så et problem at svare på mit spørgsmål?
apr 2010
apr 2010
Fra min skærm opfattes det jeg skriver ikke som angreb. Da man ikke kan høre noget toneleje i tekst så er tekst hvad man gør det til. Hvis man vil opfatte det som et angreb så bliver det også til et angreb. Jeg prøver altid at opfatte det folk skriver på den mest positive måde for netop at undgå misforståelser. Prøv evt det.
apr 2010
"...skriv til BA at det er for dårligt med den krævende alder der er for at kunne bliver HA'er, da man åbenbart ikke finde ud af at være HA'er hvis man er over 16.."
Jeg ved ikke, hvor du har fået den idé fra? Du må misforstå mine beskeder så, for det er slet ikke det, jeg ønsker at give udtryk for. Jeg søger en HA'erne, der kan reglerne og selv overholder dem. Samt en der kan holde hovedet koldt selv i presset situationer. Om alle HA'erne kan udfylde de krav, kan jo diskuteres. For når man begynder at komme med falske beskyldninger om chikane, bør man måske genoverveje om man egentlig er egnet til posten.
Når man opretter sig på Gnavergalleri.dk, siger man kun ja til at følge brugerbetingelserne - ikke jeres hjemmelavet regler! For lige at tage et eksempel... I følge Jeres regler, må man ikke længere skrive, at ens dyr har fået unger. Der er så bare lige det, at det går fuldstændig imod, det der står, når man opretter et logment! Og Jeres begrundelse var "inddirekte reklame" - det er da noget vås.
Og for så lige at gøre tingene lidt mere dobbeltmoralske, så skrev en HA'erne sørme, at hendes ene dyr havde fået unger - tjuhej hvor bliver relgerne da overholdt, hva'? Som nævnt tidligere er man næsten nødt til, at tage sagen i egen hånd, så det gjorde jeg. Men skete der noget? Næææh. Selv ikke da jeg informerede den pågældende HA'erne om, at hun havde skrevet et ulovligt logment, skete der noget...
I princippet er det jo egentlig okay, at vedkommende skrev det logment, eftersom man ikke har pligt til, at følge Jeres hjemmelavede regler. Men når andre ganske almindelige brugere, der blot er glade for at deres dyr har fået unger, og ønsker at dele det, så bliver logmentet pudsigt nok slettet.
Dobbeltmorale længe leve, siger jeg bare!
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Jeg har da ingen planer om at give en udstemme, fordi en stor del af gnaverne og kaninerne her inde, har slørede billeder i deres profiler.
Det er da på ingen måde retfærdigt, at man ryger ud af GG i kortere eller længere tid, for den slags småforseelser. (hele ud-stemme systemet er faktisk til at lukke op og skide i. Der bliver ikke fulgt op på stemmerne, det antages bare at stemmerne er 100% reele, og jeg har personligt ikke i sinde nogen sinde at bruge det system igen, når der ikke følges op på tingene - men det er jo som sådan ikke et HA problem, men dem der har lavet stedet den er gal med).
Men jeg er enig, Det er som sådan ikke HA'erne den hænger på.
Det er et problem at der sidder nogen, der bare stemmer alt ind der bliver lagt ind. Det er også lidt sært at man er så ivrig efter at stemme dyr ind, hvor billederne er elendige, og der ingen tekst er (ja, de profiler kommer ind fra tid til anden).
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 19 Svar: 57
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 8 Emner: 17 Svar: 191
Regler for oprettelse af gnaver herinde