{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Julegaver - hvad har I fået? :-D {{forumTopicSubject}}

Vil lige dele mine gaver med jer, og hører hvad i har fået?:-D..

Jeg har fået to billetter til en koncert med den elskede L.O.C, to gavekort til Matas på 350 kroner i alt, gavekort til Inter Sport på 520 kroner, gavekort til Deichmann på 300 kroner, 300 kroner bare sådan og en dejlig tyk ridejakke som jeg længe har savnet!

Det er så kun fra min fars side af, eller koncert billetterne var fra min mor, får resten af julegaverne på tirsdag..<3

Den bedste var helt klart billetterne! Liam O'Conner, pas på, for her kommer JEG! :-D..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver - hvad har I fået? :-D
  • #1   24. dec 2011 Jeg har fået et nyt sofabord, parfume, 2 x rigtig flotte øreringe, nogle fyrfads stager, penge og noget tøj smiley

• #2   25. dec 2011 Min mors side. Dunlop taske, bjørn borg skoletaske + bærbar taske, deo, tørklæde, liggens, 'pynte' taske, tørklæde, hue Twilight boks, og harry potter 7 del 2, og harry potter bog.
    Min fars side. Spejl, 3 harry potter bøger, Twilight bog, 500kr, fladjern, håndklæde.

• #3   25. dec 2011 Jeg har fået byttegaver. Ret nedern smiley

Fik en gjord, et geléunderlag, et par fede dyre bukser, et par h&m bukser, en ternet skjorte, en nakkerem, en heldragt man kan ride i, et vinterdækken, og en iPhone.

Men meget skal byttes. Gjorden er ikke den rigtige model, bukserne fra h&m er ikke min stil, går ikke i skjorte så det er heller ikke mig, heldragten er for stor og dækkenet er med for mange gram fyld og geléunderlaget skulle være med lammeskind i kanten.

Ellers er det fine gaver. smiley godt at man kan bytte.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #4   25. dec 2011 En blender af min far. 300 kr af min mor og hendes kæreste, og 100 kr af min faster.
    Fik også 5 kg chinchilla foder af min far i går morges, som en tidelig julegave. smiley

Jeg aftalte med mine brødre at vi ikke giver hinanden gaver i år.

• #6   25. dec 2011 Jeg fik en Xperia Arc af min mormor og morfar.
    Et gavekort til ballerup centeret sf min faster
    Grete hvide verden sæson 5 af mine onkler ogmin storebror så den ene skal byttes til sæson 7
    Freud hvide verden sæson 6
    Noget guf til mine kaniner sf min veninde Carole(stald cali)
    Gamacher både forenes og havnens og klokker i lyserød til min part Oskar af også fik jeg en sort hvorefter min farmor og farfar
    Bezzerwizzer af min forældre

Ja tror det var der:)

• #7   25. dec 2011 Har fået et nyt kaninbur (Det lå ikke under juletræet xD Det var bare et stykke papir med et billed af buret, og så datoen vi henter det på), Et kaninspring, nogle fantastiske sutsko, Et spejlrefleks kamera, en tegneblog, Et vækkeur (-.-) og en vits bog. Tror det var det. smiley

• #9   25. dec 2011 Ih jeg fik nogle vita best for kids, nogle gnaverstænger, en sele, et klaver, en figur min onkel selv har lavet ud af træ (den er bare SÅ flot) 1050 kr ekstra til kaninting og noget tøj fra punkshop.dk smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #10   25. dec 2011 1050 kr til kaninting? Heldige kaniner!

• #12   25. dec 2011 simse: Hahahaha ja smiley det skal bruges ¨på spring og et udebur smiley

• #13   25. dec 2011 Jeg har fået et gavekort på 500 kr. til Lyngby Storcenter, 900 kr, makeup, en vest, som skal byttes, og en højtaler til min Iphone..

Jeg får også en par Converse, og en cykel i April:-)

• #14   26. dec 2011 Jeg har fået en food processor, bestik til 12 mennesker, spinning øreringe, Paris Hilton parfume og Christina Aguilera parfume, gavekort på 50 kr. til matas, to billeder, et dækken til min hest MED hals! , et par bukser, en virkelig fed tunika med stjerner på over det hele og et tilhørende læder bælte, en hvidløgspresser og til allersidst en deeejlig varm vinterjakke! smiley .
    Det eneste, som skal byttes er hvidløgspresseren, for sådan en fik jeg af min mor i adventsgave smiley . Så jeg er super glad for mine gaver!

• #15   26. dec 2011 En foodprocesser! smiley

Har også lige fået en iPhone i hvid, en julegave til mig selv. :3

• #16   26. dec 2011 Jeg har fået en masse gaver, og ganske få af dem skal byttes smiley
    Gavekort til H&M på samlet 900kr, gavekort til Vero Moda på 200kr, Matas gavekort på 100kr, 1600 kr, smykketræ (skal byttes), stikketrøje (skal byttes), tørklæde, margrethe skåle med låg (5, 4, 3, 2, 1½,1 0,75, 0,125 liters), ørestikkere, From Soldier to Soldier armbånd med hjerte og en enkelt sten og så fik jeg et Skagens ur smiley
    Alt i alt er jeg mere end tilfreds med aftenens høst smiley

• #17   26. dec 2011 jeg fik div. bøger fra min ønskeliste, en hel masse kasser/beholdere til at opbevare mad i (da vi har en virkelig vedholdende mus der ikke vil gå i nogle af vores fælder), et lagen, et par sokker, lange varme underhylere, gavekort til biffen, harry potter nr 7 del 2 (nu mangler jeg så bare del 1...;) 2 små toilettasker, en tegneserie.

Så jeg må købe mig selv julegaven der hedder hængekøjer til mine dyr smiley

kæresten fik også bokse til opbevaring, en hel masse sokker (selvom det er det sidste han manglede,hehe) en "elverfolket" af mig samt p&p terninger.

Kommentér på:
Julegaver - hvad har I fået? :-D

Annonce