{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny voksen gruppe
  • #1   11. dec 2011 Hvorfor egentlig en gruppe kun for voksne?

    Ikke at jeg har noget imod det. Jeg er bare nysgerrig smiley


  • #2   11. dec 2011 C S

    Fordi man tit kan ha brug for voksen snak og ikke noget med børn der skriver tonsvis af indlæg '' se min søde kanin '' er bare ved at være træt a det smiley og ja ved godt alle skulle ku være her, men af og til har man brug for et puste rum væk fra det smiley


  • #3   11. dec 2011 Det kan jeg godt forstå. Det har vi alle sammen brug for nogen gange smiley

  • #4   11. dec 2011 Så længe ikke engang gruppe-opretteren kan opføre sig som en voksen, så nej tak.....

  • #5   11. dec 2011 C S

    Fx mit anede indlæg med mit syge marsvin blev jeg hurtig stemplet til at være en dårlig ejer af et kæledyr fordi jeg ikke har en 5-6 tusind kr til at køre frem og tibage til dyrelæge. Jeg er forældre løs og jeg skal forsørge mine mindre søskende.. Så i det tilfælde kan det godt være jeg er en dårlig ejer fordi jeg vælger at prioritere mine søskende i første række..


  • #6   11. dec 2011 ~ Von Fancy ~


    Tak for det, nu er det bare sådan at måden du skrev / taler til mig på gider jeg ikke og lægge øre til, du er 24 år og du sidder og taler ned til mig som om jeg var et barn på 10 år.. Det har intet med sagen at gøre at jeg ikke er voksen..


  • #7   11. dec 2011 Storm - Det er ikke voksent at slette sine tråde fordi de svar der kommer ikke passer én. Det er ikke voksent at lade sit syge dyr gå, fordi det ikke passer ind i prioriteringen at det altså har brug for dyrlæge - så bør man fravælge at have dyr, hvis ikke man har råd til dyrlæge. Så længe man ikke forstår det, så kan man ikke kalde sig selv voksen i mine øjne. Så kan du tage det som at tale ned eller ej.

  • #8   11. dec 2011 ~ Von Fancy ~

    Tråden blev slettet fordi DU stempler mig til at være en dårlig dyre ejer, hvilket jeg på ingen måde syntes jeg er. Enligt så var spørgsmålet i den tråd om der var nogen er kendte til sygedommen..

    Der er bare nogen ting jeg ikke gider og finde mig i..

    Så må du selv vælge om du stadig vil fortsætte med at piske en stemning op eller ej, jeg gider bare ikke og høre på det.. Du er velkommen til at skrive til mig, når du ikke skal være en dum kælling at hører på, undskyld men det syntes jeg du er i dine skrivelser..


  • #9   11. dec 2011 Jeg skriver tingene som de er, om du vil høre det eller ej.
    Fred være med det, jeg skal da gerne skrive det privat i stedet for hvis det gør det bedre for dig, men som sagt - når du ikke engang kan tage nogle råd og vejledning til dig uden straks at piske en (unødvendig) stemning op selv, hvem af os er så voksen?....
    /Ude


  • #10   11. dec 2011 & Jeg er ikke den eneste der syntes det, har fået op til flere breve fra folk der er trætte af og hører på du skal spille smart.. Gør os alle den tjeneste at skrue lidt ned for din charme, den er pænt træls at hører på.

  • #11   11. dec 2011 Synes så lige netop dét eksempel ikke er en god grund til at bygge en mur mellem to aldersgrupper. For alle er som regel enig og skriver stort set det samme, når det gælder om en ejer som ikke vil tage et sygt dyr til dyrlægen. - og det mener vi uanset hvilken alder vi har.

  • #12   11. dec 2011 Nå så blev der stille...

  • #13   11. dec 2011 Var ikke ved computeren så

    men ja du har ret - vi kan aldrig blive enige om tingene og det er altid nemmest og rotte sig sammen mod andre og hakke ned på den svage person..

    Jeg ville aldrig sidde og sige til dig hvis du stod i mit sted at du ikke burde være ejer af et dyr. Det gør dig ikke til en dårlig ejer uanset hvad smiley


  • #14   11. dec 2011 jeg har svært ved at se formålet i en gruppe, når grundlaget er 'voksne'.. ja og hvad så?
    Altså forstå mig ret, det ku lisså godt være et kriterie der hed at man skulle bruge størrelse 38 i sko.

    Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg vil gerne vide hvad en gruppe omhandler (og altså ikke kun et adgangskriterie) før jeg ved om jeg er fristet til at deltage.


  • #15   11. dec 2011 At oprette en gruppe, udelukkende for en bestemt aldersgruppe, er da barnligt i mine øjne?
    Hvis du trænger til en 'voksensnak' så er der sider, som faktisk er lavet til det formål, hvilket Gnavergalleri openlyst ikke er.

    Du synker ned på mit niveau med sådan en gruppe.


  • #16   12. dec 2011 Emilie K:
    Så det er barnligt at oprette en gruppe med en specifik aldersgrænse, men det er helt fint at lave en side med en specifik aldersgrænse?

    Kan du selv se det dobbeltmoralske i den udtalelse?

    Nogle gange ville jeg ønske, at vi også havde en regel der hed, at børn og unge under 13 ikke kunne deltage, med mindre der forelå et skriftligt samtykke fra forældrene.


  • #17   12. dec 2011 Mette A

    Gnavergalleri er et sted hvor alle skal holde ud at være herinde smiley

    *Furrytails* Pia N

    Jeg kan ikke blive mere enig smiley


  • #18   12. dec 2011 Furrytail - Suk... Du ser kun det du vil se, sødeven! Nej, men det er en side for alle aldersgrupper, og du vælger ikke selv hvem der skal se hvad du skriver, og svare på det, som f.eks. på facebook hvor du kan vælge hvem der er dine venner og dermed se det. At lave en 'zone' kun for voksne på en side hvor den mulighed ikke er der, svarer til at man selv er barn, som åbenbart altid kun er dumme?

    GNAVERgalleri. Ikke JEGHARBRUGFORENVOKSENSNAKgalleri. Kan du se forskellen? Der er sider der er mere til 'voksne' så hvorfor dog dele GNAVERGALLERI op i aldersgrupper?


  • #19   12. dec 2011 Emilie

    Føler du dig stødt over du ikke må komme ind i gruppen da ?

    Men det er præcis det fis du har gang i vi ikke gider og hører på smiley


  • #20   12. dec 2011 Og jeg forstår ikke helt HVORFOR i ikke kan lide børn? I var det engang selv, men nu skal de lukkes ude af verden, fordi det ikke lige passer jer, at i er kommet ind på en side for alle aldersgrupper. Men sp kan jeg jo bare komme igen! Noglegange ville jeg ønske at voksne kunne holde sig på deres åndssvage datingsider, og lade børnene om børnesiderne, osv.

    Her skal være plads til alle, men i skriver som om der ikke findes ét enkelt godt barn! I opfører jer faktisk mere barnlige end os som faktisk stadig er børn! Eller, teenagere. I udstiller os ALLE sammen som dumme!


  • #21   12. dec 2011 så længe de er gallerier er så 'frit' sat op - så kan man lave en gruppe kun for dem med blå øjne som bruger stribede underhypper... hvis man har lyst til det.
    Om andre så kan se relevansen i det, det er så noget helt andet.


  • #22   12. dec 2011 Frk. storm - haha, det var dog det dummeste! Nej, selv hvis jeg var det du kalder 'voksen', så ville jeg ikke melde mig ind i sådan en gruppe, for det er ligesom at sige! Haha, jeg har en lyserød hund, med sløjfe på, og det har du ikke!" Hvilket der er på børnehave niveau. (; Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke bruger Facebook, eller en anden side som er LIIIDT mere 'voksent', for du slipper aldrig for børn herinde, udenset hvilke måder du prøver.

    Synes også du burde slette gruppen, for som sagt; Du er sunket ned på børneniveau.

    Selvfølgelig er jeg ikke jaloux over ikke at måtte være med, forstår bare ikke at du kan være ååh, så træt af børn, og så opføre dig som et selv.


  • #23   12. dec 2011 Emilie K

    Er ked af du har så lidt respekt overfor de voksne.. Det kommer med tiden
    men ja det et så din mening / opfattelse af mig.. Jeg er lige glad smiley


  • #24   12. dec 2011 Hvem er egentlig den barnlige som har et problem? smiley

    Den voksne som opretter en "lad mig være" gruppe fordi hun ikke kan tåle modspil fra den yngre del af GG?

    Eller barnet/teenageren (kald det hvad du vil) som godt kan finde ud af at der skal være plads til alle og som ikke flygter over i et hjørne fordi de ældre giver modspil?


  • #25   12. dec 2011 * Så du får ikke mere ud af at sidde og nedgøre mig herinde, tror sku lidt folk er lige glade med din mening om mig smiley

  • #26   12. dec 2011 Jeg har respekt for voksne, som faktisk Opfører sig som voksne! Men for en 20-årig som dig... Man kan jo mærke på dig du bare elsker det at du kan 'bestemme' over os børn.Men du har jo også kun haft nogle få år til at øve dig, så denne her gruppe er jo lige måden du kommer ind i 'de voksnes rækker på'.
    Jeg har jo heldigvis massere af år endnu, så jeg ka jo ligeså godt opfører mig som du beskriver mig.


  • #27   12. dec 2011 Hehe :o) Det er godt med lidt underholdning, når nu man ligger syg.

  • #28   12. dec 2011 Du er jo i fuld gang så tror bare vi slutter her..

  • #29   12. dec 2011 Storm: det er jo ikke kun Emilie som er i fuld gang. Du er nu også selv godt igang smiley

  • #30   12. dec 2011 C S

    Nu er det jo sådan du aldrig har set mig opføre mig som et barn..

    Og der findes andre ting her i livet end at sidde og diskutere, og folks meninger kan man ikke ændre alligevel så hvorfor blive ved? smiley

    Hva syntes du selv du får ud af at skrive som du gør?


  • #31   12. dec 2011 Nej du opfører dig ikke som et barn, da et "barn" ikke kan defineres på én måde. Du opfører dig som en voksen som prøver at virke bedrevidende overfor yngre, hvilket gør at du fremstår meget umoden.

    Jeg får formodentlig ikke ændre din mening når du allerede, uden at høre andres meninger, beslutter at du ikke ændre mening.

    Men jeg får ytres hvad JEG synes, hvilket jeg føler er vigtigt så folk kan se hvad jeg mener. Dét får jeg ud af det. - at du så vælger prompte ikke at høre på andre er det ikke mit problem, men det ændre ikke på at jeg gerne vil komme med min mening.


  • #32   12. dec 2011 Ja men nu har i sagt hvad i mener så hvorfor blive ved? det får mig ikke til at ænder min holdning alligevel til denne gruppe skal oprettes eller ej smiley

  • #33   12. dec 2011 Emilie K:
    Jeg kender dig ikke, så lad venligst være med at tale ned til mig, og kalde mig søde ven smiley
    Det svarer til at jeg kalder dig "lille ven"... Det ville du ikke synes var specielt fedt, ville du?

    Og helt ærligt, så burde du gemme det der tøsefornærmede ævl væk.
    Der er en periode, hvor ens hjerne bare ikke virker som host resten af befolkningen. Man tror f.eks. altid man har ret, man nægter pure at lytte til velmenende råd, og man tror at alle er efter en.

    Hvis der er nogen der ønsker en gruppe her inde, hvor man slipper for sådan noget, så er det da fint.

    Ifølge din logik, så er det også for dårligt at der er grupper, hvor man kun må snakke om kaniner. Det er jo et <b>gnaver</b> galleri, som du så fint siger, og ikke et <b>kanin</b> galleri.
    Ligeledes burde alle andre grupper, med speciel fokus på en enkelt dyreart slet ikke være her, for galleriet er for alle, og vi kan jo ikke have at alle ikke er 100% ens. Gud forbyde en smule selvstændighed...


  • #34   12. dec 2011 En pæn tone ville være dejligt

  • #35   12. dec 2011 Pia N - Vi er igen ovre i at du kun vil se hvad du se. Omdefinering af min tekst? tsk.
    Nu skal jeg nok stoppe, men bliver simpelthen nød til at sige, at det med at vores hjerner ikke duer, det synes jeg du skal holde op med at skrive! Alle kommer igennem det, men det er faktisk ikke alle som det går ud over. Du bruger nærmest "Din hjerne er i stykker, så jeg har ret".

    Synes bare virkelig, at inden du skal til at komme med alle de der grunde til at du har ret, og jeg tager fejl, og at du lige skal ind og nappe bestemte ord ud af mine indlæg, for så at omdefinere det, det kunne du da godt droppe, for det er det samme hver eneste gang!

    Og sidst; Hvorfor er der altid en eller anden der anmelder mig? Jeg har samme tone som jer, skriver på præcis samme måde.


  • #36   12. dec 2011 Emilie K:
    Hvem er det der læser, hvad de vil læse?

    Det er et faktum, at man kommer igennem en periode, hvor hormoner og signalstoffer virker anderledes, end de gør i alle andre faser af livet.
    I den periode agerer man helt anderledes end alle andre mennesker gør.
    Du kan argumenterer til du bliver blå i hovedet, over hvor ond jeg er, når jeg siger det, men det er et videnskabeligt faktum, og ja, alle kommer igennem det.
    Men hvorfor er det at man med djævlens vold og magt skal påduttes at kommunikerer med teenagere, alle steder man befinder sig?

    Nej, jeg "omdefinerer" ikke noget som helst.
    Du er vanvittigt dobbeltmoralsk.
    Man må gerne oprette grupper til folk der er int. i heste, hunde, at tegne, kaniner osv., der ikke har en hujende fis med gnavere at gøre, men så snart der er en der laver en gruppe for en bestemt aldersgruppe, så går der ramaskrig i den - og sjovt nok er det lige netop den gruppe jeg omtaler, hvor signalstoffer mv. bare ikke virker som hos alle andre, der råber højest.

    Det er ikke fordi jeg har specielt ret. Du er bare dobbeltmoralsk.

    Og nej, jeg ved ikke hvorfor der er nogen der har anmeldt dig. Jeg er sådan set også bedøvende ligeglad, for at være helt ærlig. Men hvis det sker gentagende gange, kunne det da være du skulle kigge på hvordan du formulere dig.
    Ja, det er hårdt at indse at man ikke er perfekt, og man blive skide sur i starten, når der er nogen der pointerer at den fremgangsmåde man bruger, måske ikke er den bedste. Og nu bliver du nok død fornærmet igen, men det kommer med alderen. Lige pludselig opdager man, at man ikke er universets centrum, og folk faktisk bare prøver at hjælpe.

    Jeg har også været død fornærmet hver gang der var en aldersgrænse på et eller andet (dog ikke lige mht. at gå i byen), men efterhånden som man bliver ældre, begynder man at forstå det med at det ikke er alle der gider hører på en, i den alder smiley


  • #37   12. dec 2011

    Det var ikke lige Pias tone men generelt herinde smiley


  • #38   12. dec 2011 Hvem henter cola? - jeg har popcorn... smiley

    Normalt synes jeg det er fint nok med grupper inddelt i aldre. Der er visse ting som voksne kan tale om, som måske er en smule for meget for yngre ører.

    Men så vidt jeg kan se på det hele, er denne gruppe ikke en af dem? smiley


Kommentér på:
Ny voksen gruppe

Annonce