Humanitær forening søger frivillige/sponsorer! {{forumTopicSubject}}
"Baltic Child Protection" Støtter børnehjem og fattige familier i Litauen.
I kan læse mere om foreningen og dens arbejde på: (link fjernet) & på vores gruppe på facebook: "Baltic Child Protection".
Vi samler ting og sager sammen som vi sender til Litauen når vi har en lastvognfuld og en sponsor til transporten.
Alt er frivilligt og ulønnet arbejde, så alle effekter går ubeskåret til de fattige.
Her er ingen videresalg som der er i nogle andre foreninger, så også derfor vi hele tiden søger sponsor til transporter.
Vi samler kun penge ind til transport hvis vi ikke har sponsor til det, her er IKKE tale om medlemmer betaler for medlemsskab.
Vi har opsamlingsplads/hovedlager i Odense, og opsamling i Ringsted på Sjælland.
Vi søger for tiden frivillige, som vil hjælpe med at hente ting som medlemmer af foreningen har samlet sammen rundt om i landet.
Vi søger også folk som vil lægge plads og tid til endu et fast opsamlingssted, samt tiden til at søge sponsorere.
Du er også velkommen til at bidrage med brugbare effekter du ikke selv bruger mere.
Så har du lyst til at give en hånd med humanitært arbejde, hører vi meget gerne fra dig.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
apr 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
Det koster intet, man er velkommen til at donere sine brugte ting til foreningen eller hjælpe på anden vis med transport, det koster jo så det kørsel man selv ligger i det.
*Furrytails* Pia N:
Jeg fik ideen til denne tråd da jeg så en anden af samme slags herinde (som stadig er her), så tænkte det måtte være rette forum at brede budskabet.
Det her handler IKKE om betalende medlemmer, men om en hjælpende hånd til humanitært arbejde..
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Jeg så som også den anden tråd.
Men jeg kan ikke helt forstå at den type reklame bare er fjong her inde, når noget så uskyldigt som at tegne eller lave billeder gratis til andre, skal en tur om annoncerne.
apr 2010
Jeg har ikke brugt denne side ret længe og bestemmer jo ikke reglerne.
Men syntes da også det lyder mærkeligt at gratis tegninger skal annonceres, jeg har ikke hørt om det ?? Tegner du for folk ?
Hvad koster det at annocere på markedspladsen ?
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Og ja tegninger og lign. skal i markedes annoncer også.
apr 2010
Der er kun til dyr og tilbehør, så jeg ved ikke hvor jeg evt skal annoncere hvis jeg skal bruge den side ?
apr 2010
»Because I'm different« .:
Vi samler ind hele året, så der er altid brug for en hjælpende hånd.
Du kan evt henvende dig til os på vores facebookgruppe:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/groups/97206855314/
Der kan du se kontaktoplysninger og få mere afvide hvis du vil hjælpe med transport eller andet..
Humanitær forening søger frivillige/sponsorer!