{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

savsmuld - affald {{forumTopicSubject}}

Jeg plejer - som jeg altid har gjort, at aflevere det brugte savsmuld ude på renovest i gennemsigtige poser.. Men da min far ville aflevere det derude idag, fik han at vide, at det er forbudt! "Det er gødning, og skal derfor spredes på markerne!" havde de sagt til ham. Så nu skal vi købe nogle markater til 20kr, der skal sættes på hver pose, og de skal så i stedet sættes udenfor til storeskrald. Hvordan kommer i af med jeres savsmuld? Jeg bor i Løgstør, så ved selvfølgelig ikke, om det bare er den her kommunde, der pludselig har valgt det sådan? Jeg synes ihvertfald det er en smule irriterende, at det er ændret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savsmuld - affald
  • #1   14. jun 2011 Vi har ingen bil. Så skraldemændende får nogle øl eller lidt penge og så tager de det med.

Jeg bor på landet, nok mest derfor det kan lade sig gøre smiley

• #2   14. jun 2011 Vi smider det også i vores kontainer, som boligforeningen tømmer smiley

• #3   14. jun 2011 Det skal mig bekendt på genbrugs pladsen, men der er nogle steder hvor man skal betale for at de tager imod det.

Men det kan sgi da godt ske renovest har indført et eller andet...

Jeg bor i byen, men fylder mit i sortesække og så hente mine forældre det 1 gang om ugen og hælder det ud på deres mødding derhjemme på landet...

• #4   14. jun 2011 Synes bare det er sært, at de pludselig ikke tager i mod det mere. De nævnte ikke noget om betaling, så min far måtte jo pænt tage det med hjem igen og købe markater for 6okr så det kan komme med næste storskrald. Puh, synes godt nok det er dumt, man ikke må aflevere det derude mere.. Kommer det ikke samme sted hen, når man enten aflevere det derude, eller skraldemændene kommer og henter det? smiley

• #5   14. jun 2011 Prøv at google renovests side og se om der står noget der?
    - Umiddelbart skulle man da mene at I kunne smide det på kompostbunken, - det fungerer vel ligeså godt som kompost som grene og andet haveaffald?

• #6   14. jun 2011 Min far ringed derud og spurge dem om det. Så fik han bare at vide, at det var forbudt og at vi skulle spørge en landmand. Men Jeg vil da også mene det kan komme på noget kompost? Jeg undersøger det lige smiley

• #7   14. jun 2011 Efter jeg flyttede til byen (Aalborg) må jeg godt nok også indrømme at jeg bare fylder i sorte affaldssække og så i containerne.
    Da jeg boede hjemme på landet havde vi en kompostbunke til det smiley

• #8   14. jun 2011 Jeg bor i byen, og vi har nogle kæmpe store nedgravede containere, der ryger det i sammen med alt andet affald vi har smiley Vi har ingen sortering der hvor vi bor, så tror ikke at der er noget galt med det.

Kommentér på:
savsmuld - affald

Annonce