Iphone 4 stjålet! {{forumTopicSubject}}
Heej alle på GG
Jeg fik lørdag nat stjålet min nye 17 dage gamle iphone 4
Jeg stod på hovedbanegården og ventede på at min kæreste gik over og hævede penge så vi kunne tage en taxa hjem.
Jeg bliver ved indgangen til hovedbanegården ved kiosen og så ringer jeg til min kæreste for at høre hvor langt han er.
Da jeg lægger på og putter den ned i lommen, kommer der en udenlandsk udseende mand 25-35 år over. Han spørg hvornår malmø toget går og jeg svarer 5.21 og så siger han "oh you look like a rumba" og så puffer han til mig og svinger min arm op. Jeg tænker bare "hold da op han er mærkelig". Så siger han "thank you" og går ud af hovedbanegården sammen med hans ven der har ventet længere henne.
Da jeg tager mig til lommerne er min iphone væk!!!
Jeg styrter efter dem og de er ikke nået særlig langt jeg råber "Police Police" fordi jeg havde set nogle betjente for ikke så længe siden.
Men de to mænd spurter afsted og jeg kan på ingen måde indhente dem på mine tynde stilet hæle
Der stod et par da de begyndte at løbe, men de stod bare og gloede.
Min kæreste kommer løbende men der er de allerede væk.
Heldivis har min far installeret en gps sporing på min Iphone så vi kan se at den føre ud til dragør ved kapselsstræde.
Vi melder det til politiet og leder selv efter ham derude, men har indtil videre ikke haft heldet med os
Har I en ide om forsikringen dækker det? Har købt telefonen via Libom.
(Kan ikke ringe før mandag)
Nogle andre der har prøvet noget lignende?
øv øv
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
apr 2010
Følger: 237 Følgere: 226 Gnavere: 5 Emner: 94 Svar: 649
en fra min klasse fik stjålet den nyeste Iphone mens vi var til idræt, og vi ved det er en fra årgangen...ikk særlig rat!
men hendes forsikring dækkede halvdelen af prisen...
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Om jeres forsikring dækker kommer an på forsikringen..
feb 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 5 Svar: 22
Sådan nogle tricks tyve der de er bare de værste for man føler sig total til grin.
Er det rigtigt?! Årh det var da altid noget, håber også de giver til mig, krydser fingre men de kan nogle gange værre lidt hårde
Fandt I ud af hvem det var?!
feb 2011
Vi kan se telefonen er slukket og at den stadig befinder sig i Dragør.
der er nogle små fisker huse der ser beboede ud så det kunne muligvis værre nogle tyveknægte der har lejet sig ind og så er her oppe for at stjæle og så tager hjem til deres eget land og sælger det
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 387
feb 2011
feb 2011
Forsikringen dækker til en helt ny iphone og jeg kan fortsætte mit abonnoment uændret! Super fantastisk!
Men kunne alligevel godt tænke mig at spore ham der tog den, så han ikke gør det overfor andre!
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 387
Iphone 4 stjålet!