{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Marsvin slås?! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har to marsvin som jeg har haft i 1 år nu. For cirka 6-7 måneder siden fik jeg et mere. De er alle drenge. Den nye og en af mine andre slås nu, helt vildt meget. Han er blevet bidt og føler sig generelt meget truet af den nye. Jeg har prøvet at skille den ad i løbet af natten, men den nye bider i hegnet og er helt rastløs. Ved ikke om jeg skal sælge ham, eller om jeg skal give det noget tid endnu. Det har stået på i cirka 2 uger nu....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin slås?!
  • #1   20. jun 2018 3 hanner sammen er sjælendt noget der fungere. Jeg ville skille dem ad og enten kastrere og give ham en dame, eller finde endnu en han.

    En dame kan selvfølgelig også lave ballade mellem de to andre hanner. Men det er ikke forsvarligt at have dem sammen når de slås


  • #2   20. jun 2018 Syntes du at jeg skal sælge ham, den nye?

  • #3   20. jun 2018 Altså enten det, ellers skal du jo have et 4. Marsvin og et ekstra bur. Det må være op til dig som ejer at afgøre om du kan have endnu en, både pladsmæssigt og økonomisk. Men skal man have flere sammen end 2 er det som regel hunner der fungere bedst. Og så 1 kastrat til en flok hunner

  • #4   23. jun 2018 Hanner fungere sjældent godt sammen flere end 2.

    Så det er der dit problem ligger.

    De 2 der kan enes skal blive sammen, og den sidste ud af buret. Og så skal han enten have en ny ven, eller kastrers og have en dame, eller i sidste ende til nyt hjem.


Kommentér på:
Marsvin slås?!

Annonce