{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Twilight eller Harry potter?
  • #2   18. feb 2011 Ved filmene kan jeg bedst lide Twilight.

Bøgerne kan jeg ikke rigtig sige.
    ELSKER Harry Potter på bog, men har aldrig fået læst Twilight - lidt i skræk for at jeg så finder filmene lidt skuffende, som jeg bla. gjorde med Harry Potter. (Synes der var fjernet alt for mange ting fra bogen til filmen).

• #3   18. feb 2011 af filmene kan jeg også bedst lide Twillight smiley
    har ikke læst harry potter så der kan jeg ikke udtale mig smiley

• #5   18. feb 2011 twilight

• #6   18. feb 2011 harry potter helt klart

• #9   18. feb 2011 Uden tvivl Harry Potter smiley gider slet ikke bruge min tid på Twilight.

• #10   18. feb 2011
    Lykkeline - *BEVAR ANNAGADE*
    Hvorfor?

• #11   18. feb 2011 Stald-Hopkanin - Fordi jeg synes at historien er elendig smiley

• #12   18. feb 2011 Okay(:

• #13   18. feb 2011 Harry potter

• #14   18. feb 2011 jeg kan overhoved ikke svare jeg syntes begge film er helt fantastiske har selv: 1-2-3 af harrypotter og alle twillight filmene smiley

såå øm ved faktisk ikke

• #15   18. feb 2011 Jeg har ikke gidet læse Twillight, så kan ikke helt udtale mig her.
    Men hele konceptet med at lave om på vampyrer så de glimter i sollys er en smule turn-off for mig.
    I det hele taget er jeg slet ikke til det der nymodens romantik-pladder der overskygger det interessante i bøger. Jeg har aldrig gidet sådan noget.

Jeg var tilgengæld med på HP før det blev rigtig populært her hjemme.
    Den første bog er super. Nr. 2 er der ikke noget ved, 3 og 4 er kanone, og så er jeg stået af på resten. Jeg har ikke taget mig sammen til at læse den sidste endnu, og jeg kan ikke huske hvad der sker i 5 og 6...
    Det virkede pludselig som om det hele skulle gå så stærkt, så jeg mistede totalt interessen. Efter min mening bærer de tydeligt præg af, at der pludselig har været en film-deadline.
    Men selve universet synes jeg er genialt.

Jeg har det med HP filmene som jeg har det med LoTR filmene. Jeg bliver nødt til at se dem som en hel serie, og så bliver jeg nødt til at lade som om de ikke er baseret på bøgerne.
    Den første HP film var ikke super optimal hvad animation angår, men var helt fornuftig i forhold til tiden. Den fangede bare ikke mig.

Den første Twillight film (den eneste jeg har fået set), kan jeg faktisk rigtig godt lide, men det er en sødsuppe-tøse film.
    Der er noget mere gang i HP efter min mening, og så er universet bare så meget mere gennemført i HP.

• #16   18. feb 2011 Zederkof:
    Som sagt, jeg har slet ikke kunnet tage mig sammen til at læse den, fordi jeg synes de blev dårligere og dårligere. Både på dansk og engelsk.

At filmene mangler en masse ting, er jo helt normalt, men Rowling har selv været inde over, så det er nok det hun har fundet vigtigst, der er kommet med.
    Det samme kan jo siges om LoTR. Der har de godt nok også droppet en masse super relevante ting fra bøgerne, men et gør nu ikke filmene dårligere.

• #17   18. feb 2011 Maja D:
    Og derfor har vi Underworld ^_^

• #18   18. feb 2011 kan lide begge både fil m og bøger.
    jeg synes den nye måde man laver vampyrer giver mere mening end den gammeldags måde.. vampyrer kan ik ses i et spejl....øhh hvorfor ik:fordi de ik har nogen sjæl... så vidt jeg ved er det sgu ik sjælen man ser i et spejl men kroppen... og hvorfor brænde op i solen..det gir da heller ingen mening, så kan jeg bedre forestille mig der sker noget andet..men brænde op, arh det har jeg altid haft noget imod...

og nu er det ik varulve der er med i twiligth, men formskiftere...der er en forskel..det forklarer de også i bøgerne..

• #20   18. feb 2011 Jeg vil sige Harry Potter - Men det er nok også baseret på at jeg havde præcis samme alder som figuerne dengang det hele startede (filmene) og havde læst den første bogen inden smiley Dengang var mig og min veninde allerede helt oppe og køre over bogen og ventede spændt på filmen smiley Så klart Harry Potter smiley

• #21   18. feb 2011 Og kan ikke lidt Twiligt smiley Vampyrerne er heeelt forkert set i mine øjne smiley

• #22   18. feb 2011 Grev Dracula har jo faktisk eksisteret.
    Han hed bare Draguilja eller sådan noget.
    En sadistisk fyrste, der nød at tosurere fanger til døde.

Så er der forskellige cool udgaver af hele vampyr-ideen.
    En vampyrs fortællinger er en af de mere kendte, og den er faktisk ret cool, på sin egen sære måde.
    Buffy var et kæmpe hit da den startede, og den var også super underholdende de første mange sæsoner.
    Der er en vampyr film, jeg simpelthen ikke kan huske hvad hedder, hvor hele filmen går på, at det er Judas der er blevet til Dracula. Genialt twist imo.

Jeg kan ikke se hvorfor man absolut skal ændre på noget der allerede findes, for at få nogle penge ud af det.
    Så er det 100 gange sjovere, at læse om et helt nyt univers, hvor alt er lavet fra bunden, frem for rip-off ideer.

Twillight er jo ikke andet, end en chick-flick film i fantasy udgave. Det er set 100 gange før, og den eneste grund til at det er sjov, er at det holder sig til den tildels intetsigende skabelon man ser i den type film.

HP fangede ikke kun børn og unge da den kom ud. Der er også et hav af voksne, der var helt bidt af den, og læste videre når børnene var puttet og havde fået læst lidt op af en af bøgerne.

Men jeg tror så heller ikke, at Twillight nogen sinde har været tiltænkt samme målgruppe som HP serien.

• #23   18. feb 2011 tja jeg synes stadig bare ik det holder at de brænder op og intet spejlbillede....men hver sin mening hehe
    og jeg elsker og har altid elsket ting med vampyrer, men altid irriteret mig over det.
    og nej de blir heller ik til flagermus hehe..

• #24   18. feb 2011 Pia B - Helt enig i med det sidste du skrev smiley

• #25   19. feb 2011 helt klart twilight

• #26   19. feb 2011 Harry potter

Kommentér på:
Twilight eller Harry potter?

Annonce