{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Jul uden træ? {{forumTopicSubject}}

Er vores familie de eneste som står i det dilemma, at alle træer er udsolgt?

Vi har det som tradition at vi henter d. 21 og pynter d. 23..
Men sådan bliver det ikke i år, desværre.
ALT i byen er udsolgt, både unge og gamle generationer i vores familie, har ALDRIG været ude for noget lign. før! Kan det virkelig passe at der ingen juletræer er? Jeps! Så ingen af os er i julestemning..

Hvad 'betyder' et juletræ for jeres familie, og hvordan ville i have det uden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jul uden træ?
  • #1   23. dec 2010 Vi har også tradition med at hente træ og så pynte d. 22. eller 23. Da vi altid holder julen hjemme, er det en del af hyggen og julen at der stå et pyntet træ i stuen, hvor gaverne skal ligge.

Der er heller ikke så mange træer iår, som der plejer og priserne er også derefter. Idealjuletræet er 2 meter højt, og priserne pr. meter er iår omkring 160 kr.
    Vi har en i familien der har en plantage og sælger træer, og der har vi så fået fra, men havde vi ikke kunnet få der, har vi en "skov" i haven bestående af forskellige grantræer, ikke lige den bedste slags, da den sort stikker helt utroligt, men det er da fint som nødsituation, hvis vi ikke kunne skaffe et træ.

Jeg håber I kan opstøve et træ et sted, det er jo en del af hyggen for mange familier.

• #2   23. dec 2010 I må jo evt. ud på at fæld-selv-sted... der har de nok ik ligefrem udsolgt.

At der er udsolgt inde i byerne, kan nok måske skyldes snevejret, at det har været svært at fragte ting ind pga. sne på vejene.

• #3   23. dec 2010 Vi har heller ikke noget træ.
    Nu er vi så normalt kun mig og min mor, så vi pynter bare vores store paraply-træ som juletræ, da vil heller ikke danser om "træet" (;
    Det er maaange år siden vi har haft juletræ (;

• #4   23. dec 2010 Det med et fældselv-sted, har vi tænkt på.. Meen, det er lidt svært når der intet er her i området..

• #5   23. dec 2010 Nu holder jeg aldrig jul hjemme, så vi har aldrig grantræ. Vi har et kunstigt, der ser ægte nok ud, når først det er pyntet, så det bruger vi hvert år, men vi skal jo heller ikke danse om det smiley

• #6   23. dec 2010 De seneste år har vi ikke haft noget træ.
    I år kommer børnebørnene, og så kommer der et træ. Jeg ved ikke om min far fælder det i dag eller i morgen... Vi er så heldige at vi har dem ude i egen have.

Men træet betyder ikke noget specielt for mig. For mig er det maden...

• #8   23. dec 2010 vi har ikke juletræ i år da vi har 7 hunde smiley
    og de synes jo juletræ er vældig spændene, og min lillebror er her ikke i år, og vi skal hen til mine bedste forældre som bor tæt på, så vi behøver ikke et i år smiley

• #9   23. dec 2010 Har ikke prøvet det før, men det må da ikke være så skide sjovt vis man ikke er vandt til det xD

-Vi fælder selv smiley

• #10   23. dec 2010 har først hentet træ idag... i bilka.. de havde sgu mange. Bor 5 m fra et sted hvor man kan fælde selv men vi ku overhovedet ikke finde et pænt der...så undre mig i ik ku finde nogle når odense er fuld a dem

• #11   23. dec 2010 Vi har ikke noget træ, det er ikke plads.. Plus vi ikke skal holde jul hjemme..

Hvis vi skulel sneinde så er træet da vores mindste problem..

Kommentér på:
Jul uden træ?

Annonce