5.438 visninger
|
Oprettet:
8. maj 2010 Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 49
Larmer kaniner om natten???? {{forumTopicSubject}}
Hej alle :).
Jeg har endelig fået lov til at købe en kanin, dog på en bestingelse, nemlig at den skal være på mit værelse. Mit spørgsmål er så bare. Larmer de om natten, eller sover de lige så stille som marsvin??.
Overvejer nemlig om det ville være dumt og købe den, hvis den larmer, da jeg ingen andre steder kan sætte den.
Håber i kan hjælpe mig
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Det larmer selvfølgelig lidt, når de drikker, men det tror jeg er en vanesag (;
Jeg synes det var irriterende i starten, men nu har jeg vænnet mig til de lyde han laver (;
apr 2010
Følger: 49 Følgere: 47 Gnavere: 3 Emner: 3 Svar: 232
Jeg havde engang en kanin på værelset og den begyndte at stampe, ved ikke hvad den var bange for, men måtte rykke den.
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 49
apr 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Gnavere: 6 Emner: 9 Svar: 90
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Ved som sagt ikke om dette er tilfældet med din kanin, eller om du fodre den om morgenen, men det generede mig rigtig meget, så nu får han mad om aftenen, og så er der altid en gulerod ude, til om morgenen, som min mor giver ham, hvis hun fx. står op før mig (;
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 171
apr 2010
Følger: 50 Følgere: 45 Gnavere: 4 Emner: 1 Svar: 68
Mine kaniner blev i en sommer passet af min nabo. Det stod så ude i deres skur som stod lige op af morens soveværelse. En nat min veninde mor ikke sove fordi en af mine kaniner åbenbart havde stampet helt vildt? Da hun så gav ham en gulerod stoppede han.
Jeg tror det er lidt forskelligt fra kanin til kanin. (;
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 49
Hvad kan et typisk legetøj være?
Larmer kaniner om natten????
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside