Bliver Kaniner roligere/mindre aktive med alderen {{forumTopicSubject}}
Af mangel på den helt rigtige beskrivelse, søger jeg svar fra alle jer der har kaniner af lidt ældre dato
Jeg har en ung og energisk hankanin på snart et år. Han har fuld fart på når han løber frit i huset; han fiser rundt og hopper op på alt, larmer og graver og nogle gange gnaver han i ting som han ikke må!
Så har jeg min dejlige hun kanin på omkring 5 år. Hun er det stik modsatte; hun er rolig og larmer næsten aldrig og graver kun sjældent i tæppet.
Mit spørgsmål er så: ændrede jeres kaniner ædfærd (til det bedre eller værre) efter de kom lidt op i alderen?
Glæder mig til at høre om jeres erfaringer
sep 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Gnavere: 1 Emner: 14 Svar: 144
Min lillebrors kanin er ½ år gammel. Jeg har aldrig oplevet en så stille og rolig kanin som den. Så det kommer an på dens natur.
De kaniner jeg har nu her har derimod ændret en smule adfærd med alderen. De er godt nok ikke så gamle endnu, men kan mærke at min voksne hun er blevet mere rolig og mere dominant. Mine to bebser er stadigt ligeså nysgerrige som de var da de var små.
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 215 Gnavere: 31 Emner: 53 Svar: 1.080
Mine de hyperaktive af ældre dato er ikke blevet roligere med alderen, så længe de holdes i form, så er de stadig meget aktive
nov 2013
Følger: 1 Gnavere: 5 Emner: 3 Svar: 18
sep 2013
Følger: 36 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 32 Svar: 169
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Bliver Kaniner roligere/mindre aktive med alderen