{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Bliver Kaniner roligere/mindre aktive med alderen {{forumTopicSubject}}

Af mangel på den helt rigtige beskrivelse, søger jeg svar fra alle jer der har kaniner af lidt ældre dato smiley

Jeg har en ung og energisk hankanin på snart et år. Han har fuld fart på når han løber frit i huset; han fiser rundt og hopper op på alt, larmer og graver og nogle gange gnaver han i ting som han ikke må!

Så har jeg min dejlige hun kanin på omkring 5 år. Hun er det stik modsatte; hun er rolig og larmer næsten aldrig og graver kun sjældent i tæppet. smiley

Mit spørgsmål er så: ændrede jeres kaniner ædfærd (til det bedre eller værre) efter de kom lidt op i alderen? smiley

Glæder mig til at høre om jeres erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver Kaniner roligere/mindre aktive med alderen
  • #1   6. jun 2014 Hvad jeg selv har oplevet kommer det meget an på kaninen. Min første kanin var en ung han. Han havde simpelthen så meget krudt i r**** at du tror det er løgn og det holdt helt indtil at han døde af alderdom. Han blev 6 år.

Min lillebrors kanin er ½ år gammel. Jeg har aldrig oplevet en så stille og rolig kanin som den. Så det kommer an på dens natur.

De kaniner jeg har nu her har derimod ændret en smule adfærd med alderen. De er godt nok ikke så gamle endnu, men kan mærke at min voksne hun er blevet mere rolig og mere dominant. Mine to bebser er stadigt ligeså nysgerrige som de var da de var små. smiley

• #2   6. jun 2014 Det er meget forskelligt, det kommer jo meget an på kaninens personlighed..

Mine de hyperaktive af ældre dato er ikke blevet roligere med alderen, så længe de holdes i form, så er de stadig meget aktive smiley

• #3   6. jun 2014 Altså min hunkanin bliver 9 år om 4 dage og hun har altid bidt i persiennerne, gulvtæppet på stuegulvet og dørmåtten, dog ikke altid lige slemt. Hun gør det kun lige en enkelt gang nu og så ved hun godt hun ryger tilbage i buret! smiley

• #4   7. jun 2014 Jeg har en kanin som er tre år og han er stadig mega aktiv, hopper og springer rundt. Bider i ting og springer op på tønder osv smiley

• #5   7. jun 2014 Min gamle kanin sov mere og dybere end han plejede. Han var også svære at vække, men lige så snart han var ude og løbe kunne man intet mærke på ham! Det var han lige så frisk, som han var da han var ung smiley

• #6   7. jun 2014 Det kommer an på kaninen og hvor meget den bliver aktiveret

Kommentér på:
Bliver Kaniner roligere/mindre aktive med alderen

Annonce