{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Ny hamster (hjælp) {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens smiley

jeg har fået nyt hamster ;D hun er en frisk pige osv. men hun er dsv. ikke tam og hun kan ikke lide at ens hånd er tæt ved en osv. fordi hun ikke er vand til andre rør hende men jeg øver og øver bare med at tale til hende ude for hendes bur så hun vender sig til min stemme og jeg åbner buret så hun vender sig til det og tar min hånd der inde også tar jeg den ud iden og viser jeg ikke vil gøre hende noget og nogle gange mod hende og hun kigger på den og hun er rigtig nysgeri men hun tør ikke hun er lidt bange vis man kan sige det son.. men jeg vil ikke give op hun skal blive tam men gør jeg noget forkert?

- har i nogle gode råd hvad jeg kan gøre så hun kan blive tam ? plzz svar

- sofie og hendes nye hamster Snowflake


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hamster (hjælp)
  • #1   21. okt 2010 Hvis det var mig, ville jeg tage min hånd derind, og bare lade den være derinde i et par minutter, så den vender sig til lugten af håndenosv smiley og tilsidst er jeg sikker på, at den vil komme over af sigselv smiley
    Har ikke mødt en hamster endnu, som ikke elsker solsikkekerner, så du kan da lægge et par stykker af dem i din hånd smiley så finder den også ud af, at du ikke vil den noget ondt smiley


  • #2   21. okt 2010 mange tak Maria det vil jeg prøve
    så køber jeg lige nogle solsikkekerne også lader jeg hende give sig tid fik hende os i mandags så hun skal self. os vende sig til at gå allende uden sin rumbo som hun boed med men det tror jeg nu os hun er nu hun er fatifald agtiv men overvejer os at oprette hende her inde men har kun bur billeder så ingen vil godkende hende smiley


  • #3   21. okt 2010 oka smiley
    Men er det da nogle slørrede billeder du har eller? smiley for det plejer at være til at komme ind, hvis bare man har mellem 5 og 19 billeder! smiley


Kommentér på:
Ny hamster (hjælp)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce