{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.449 visninger | Oprettet:

Tremmebur eller terrarie? {{forumTopicSubject}}

Hvad bruger du til jeres hamster(e)?

Mit første kæledyr var en guldhamster - den havde jeg i et stort fuglebur. En frygtelig larm var det hver nat...for så skulle der bides tremmer!
Da jeg valgte at få hamster igen - blev det et gammelt akvarie der blev indviet til "bur".
Det betyder desværre at der ikke er den store udluftning ved de små - men det sviner til gengæld slet ikke.

Hvad bruger du?
Hvis det er dværghamster du har - har du flere hamstere til at gå sammen? Eller kun en enkelt?
Hvis flere - er det samme køn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tremmebur eller terrarie?
  • #1   13. apr 2010 Dem jeg kender til der bruger akvarie/terrarie har lavet en træ-ramme med fin-masket net i toppen, så kommer der masser af luft ind, men ingen hamstere ud smiley
    Personling bruger jeg Duna bur, der er plastik over alt bortset fra tremmerne i toppen, samme princip som nævnt med terrarie, bare lettere af lytte rundt på ved rengøring osv. smiley


  • #2   13. apr 2010 Jeg bruger plastik bure med tremmer i toppen, bla. Mini Duna og Gabber Rex og det er jeg fuldt ud tilfreds med, det er ihvertfald den type bure jeg vil holde mig til i fremtiden..
    De er nemme at rengøre og så slipper man for at de bider i tremmer smiley



  • #3   14. apr 2010 Jeg har kun en hamster, og et glasbur med tremmer for oven

    Her:

    (link fjernet)


  • #4   14. apr 2010 Jeg har en han og en hun gående sammen i et stort bur med plastik over det hele untaget tremmerne i toppen. Det er klart det bedste bur, ud af de 4 bure jeg har prøvet. og der er god plads i det .. lige nu har vi 6 unger løbende rundt også, og der er stadig god plads smiley

  • #5   14. apr 2010 Cathrine - har du så unger hele tiden? Hvis du har en han og hun sammen?

  • #6   14. apr 2010 Nej.. De er omkring 4-5mdr. nu og de har gået sammen i 3 mdr. det er første gang de har fået unger i den tid smiley

    Hvis hunnen ikke kan finde ro til at bygge redde eller sådan, så kan du destruere ungerne inde i maven. (læste jeg inde på en hjemmeside, og har hørt det fra flere dyrehandlere)

    Jeg har ikke noget problem indtil videre med det med ungerne smiley


  • #7   14. apr 2010 Jeg har 2 små tøzer, som engang gik sammen, men da den ene blev ved at være efter den anden blev jeg nød til at skille dem ad;s Det ville ellers ha' været godt hvis de kunne underholde hinandn d:'

    Jeg har tremmebur, og jeg kan godt lide de gnaver i tremmerne om natten;b så ved jeg de er der d:' Hehex'D Men ja jeg er tilfreds med det;b


  • #8   14. apr 2010 Bruger en plastik med tremmer i toppen smiley

Kommentér på:
Tremmebur eller terrarie?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce