{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Din interesse for kaniner? Begyndelse? {{forumTopicSubject}}

Heej GG'er ;D

Jeg sad lige og tænkte på, hvordan jeres interesse for kaniner startede? (;

Jeg har selv altid godt kunne lide kaniner, og har gerne ville have en længe ;D
Først måtte jeg ikke få en kanin, men fik i stedet lov til at købe en hamster (;
Ham havde jeg i ca. 14 mdr. før han døde af kræft(R.I.P<3), og så nogle måneder efter fik jeg Fusse! ;D

Hvad med jer? (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din interesse for kaniner? Begyndelse?
  • #1   6. jul 2010 jeg har haft kanin siden jeg var 6 ;D jeg ved egentligt ikke hvordan men har altid kunnet lide kaniner. så fik jeg lov at få en da jeg startede i skole (Guffe ;( ) og ham har jeg lige mistet D;
    så for 3 år siden blev guffe far til et kuld og der beholdte jeg Mikkel ;D sidste år blev mikke lfar og så beholdte jeg grå smiley
    mine forældre vænner sig mere og mere til tanken om flere kaniner så fik lov at få to nye kaniner (baby og mourice-ludvig)

nu skal jeg snart ud og starte konkurrencer for som mine foældre siger "når man først er igang kan man lige så godt gøre det fuldt ud" så nu får jeg til september lille Liva hjem fra mette wind ;d

• #2   6. jul 2010 Nete:
    Herligt, ville ønske min mor også havde den indstilling! xD

Tulle:
    Okay ;D

• #4   6. jul 2010 Sidsel:
    Dejligt hehe ;D

• #5   6. jul 2010 men desværre må jeg ikke få mere end 6 kaniner ^^ hehe

• #6   6. jul 2010 Nete:
    Det er da også okay mange ;D
    Man skal jo også lige have tiden til det ;D

• #7   6. jul 2010 jeg ville have en hund.. det måtte jeg ikke få så ville jeg have en hest det måtte jeg SLET ikke få så fandt jeg ud af at kaniner var noget jeg godt ville passe:) jeg har altid elsket dyr ligefra jeg var helt lille vi fik 2 katte som 5-årrige og de fik en killing sammen da jeg var 7 så kom der en tilløber kat som vi tog imod da han var meget lille og vi fik nogle skildpadder men det var først som 10-årig der blev sat skub i tingene så måtte jeg gå til ridning og fik en kanin juleaften så fik sofie et marsvin han døde smiley så fik hun 2 ørkenrotter men lillemis væltede buret ned en aften smiley så fik hun et marsvin og anders fik en slange jule-aften den stak af så han fik en anden vi fandt slangen der var stukket af efter en måned så fik sofie en kanin og vi fik fisk og mus vi fik 2 hamstere anders fik 2 skægagamer så døde pjuske den 28/2 2010 jeg fik halvpart på en hest et par måneder efter så fik jeg jordegern fordi jeg ikke var sikker på om jeg ville have dyr igen jeg fik et jordegern istedet for en kanin da jeg var bange for at blive mindet om pjuske for meget men efter et par måneder savnede jeg virkelig at have kanin som man kunne nusse med mor og far tænkte lidt over det men så gav de mig lov til at få Charlie smiley og nu siger mor at vi ikke må få flere dyr... vi har kun en kat tilbage nu..

• #8   6. jul 2010 du er så heldig nete, jeg må ikke få flere end 5 kaniner, som jjeg har nu, men jeg tror jeg får logget en eddie baby unge ind i gruppenXD

• #9   6. jul 2010 hehe ;D

• #10   6. jul 2010 viser hende nogle vidioér med dem når jeg plager/tigger XD kan gøre det nu... sender et svar over pb... hvornår bliver baby paret?

• #11   6. jul 2010 Malene-et knust hjerte tager tid at hele M:
    Okay rimelig svært at læse din tekst når du ikke laver punktummer eller koma'er? ^^ ;D

• #12   6. jul 2010 måske på søndag ;D

• #13   6. jul 2010 ok glæder mig til at se om det store øjeblik bliver lige præsidst, denne søndag!!! det burde blive en helligdag hvis det sker XD haha

• #14   6. jul 2010 smiley ja undskyld... hader at sætte punktom, og komma. XD

• #15   6. jul 2010 det er fordi jeg aldrig ser kommaer og punktommer alligevel, så jeg tænker ikke over det. Ikke fordi jeg har nogle enormt store problemer med det. XD

• #16   6. jul 2010 Malene:
    Hehe okay, bliver bare sværere at forstå så (;

• #17   6. jul 2010 Hmm min 'veninde' fik et kuld unger og Speedy var den jeg faldt mest for smiley - så nu er han mit ét og alt smiley
    - så ville jeg jo super gerne have unger så jeg 'fik' en hun kanin (Mummi) og hun er bare dejlig smiley

• #18   6. jul 2010 jeg skal nok prøve at huske det. smiley

• #19   6. jul 2010 Altså jeg startede med at have marsvin, så hund, heste, marsvin igen også kanin, også fordi jeg er i udd. som dyrpasser var vi ude og holdte nogle kaninunger, havde jeg bare vildt meget lyst til at have en kanin, så en dag snakkede jeg med min far om endnu et marsvin så sagde han nej, men du må godt få en kanin, også tog jeg ham på orderet og fik min mor overtalt fordi det var et udendørs dyr, og det viser sig at den første dag jeg fik hende da min mor ventede på mig i bilen da jeg hurtigt skulle fodere mine heste, sad hun og holdte hende og hun spørg stadig om hun ikk må holde hende gange, og min mor plejer ellers aldrig at ville sidde med nogle af mine marsvin eller lign. Så måske kan man få en til smiley
    Men betaler self alt for mine dyr selv, men kaniner ville jeg bare gerne prøve at have, og jeg elsker min Beauty smiley

• #23   7. jul 2010 jeg har ikke rigtig kunne li kaniner. da jeg er blevet bidt engang men da min veninde sendte mig en hjemmeside med kaniner bliv jeg bare så forelsket i den lille Smart ;D så jegg læste om kaniner og fandt ud af man kunne mange ting med dem og så var jeg bare solgt (; tihi så vi kørte ud og købte smart (; lige skal ha jeg elsket kaniner....

• #25   7. jul 2010 Jeg fik min 1 kanin , Fru Jensen( det passer fint da vi hedder jensen til efternavn)da jeg var 6-7 år af min venindes fætter da han ikke kunne have den mere. Jeg havde hende i 2 år ca. da hun døde af alderdom tror vi:( ( R.I.P DU VIL ALTID VÆRE I MIT HJERTE FRU.JENSEN<3). Min lillebror fik en kanin da han fylde 6 og den havde vi ca. ½ år dan den pludselig en dag havde fået en knude i rystet og kunne ikke redes, og blev aflivet:( (R.I.P MAGNUS DU VIL ALTID VÆRE I VORES HJERTER<3) Der efter havde både mig og min lillebror ingen kanin og vi aftalte at vis vi kunne få kaniner måtte vi. Vores gamle børnehave havde lige fået kaniner og dem fik vi så i november 2009:) og dem har vi så stadig<3

Kommentér på:
Din interesse for kaniner? Begyndelse?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce