{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

kaniner {{forumTopicSubject}}

lige et par spørgsmål smiley
1) kan man godt se køn, når kaninunger er 4 uger? for det syns jeg godt jeg kan ved minee, men så en anden der ikke kunne se det, og svarede en at "den er kun 5 uger!. Så hvornår kan man se det?
2) VIGTIGT!! - min mors arbejde er sådan et lille sted hvor de har indendørs+udendørs haver, og sælger planter. De har også geder, aber, skildpadder, høns, fugle og kaniner. Men jeg syns ikke de er særlig gode til at passe dyrene, f.eks gad de ikke rigtig hjælpe en gedeunge med at få mælk, selvom den blev meget tynd, og flere abeunger (f.eks en igår) var hængt i gardinet, som de ikke rigtig gider pille ned (det skal lige siges, at min mor ikke har nogen magt der, pga hun kun arbejder der på halvtid mens hun er sygemeldt). Men altså. De havde to hunkaniner, der gik sammen, men var så ved at slå hinanden ihjeld, så de blev byttet til to andre, som gjorde det samme. Jeg har lige læst, at hvis man VIL have to kaniner til at gå sammen, så skal det være hunner, men er der nogle der har gode erfaringer med det? f.eks hvis de er søskende.
3) skal man fjerne kaninmoren fra ungerne når de er 7 uger, eller må de godt gå sammen, til de skal sælges?

- undskyld det lange indlæg.. Bare svar på det/dem i gider til at læse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaniner
Kommentér på:
kaniner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce