{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Har brug for opmuntring {{forumTopicSubject}}

Banjo er nu små 4 mdr....og han er generelt en sød kanin, men på ingen måde en der opsøger os, jeg har nemlig ikke rigtig fundet noget jeg synes han nyder at spise, som vi kan bruge til at lokke med, så han opfatters os, som dem der fanger ham og putter ham i buret.

Han får lov at rende i vores gang, hvor hans bur også står, så sætter jeg noget for på trappen og nogle gange videre ind til køkkenet...hvorfor...jow fordi han skider helt vildt, hvis han får forvildet sig ind i stuen og når vores tæppe under sofaen...hopper han op i sofaen, bliver der også pruttet lystigt. Det samme sker så ovenpå, for banditten hopper over min forhindring og da vi har små børn, har vi en madras liggende ved siden af vores seng, hvor vores datter ligger om natten, den hopper han op på...og skider og pisser og han er ligeglad med om hun ligger der og sover....

Jeg gider det ikke og tænker...stopper det mon igen...eller skal han være udekanin næste år og så have et godt udebur udenfor????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for opmuntring
  • #1   4. nov 2013 Du kan få ham kastereret, det KAN afhjælpe problemet, men det er langt fra sikkert :)har du prøvet at træne ham til at gå på "toilet" ? For ellers er dette også en mulighed.

  • #2   4. nov 2013 Han har sådan en bund til et bur...i sit bur, som er et græsningsbur der står i vores gang....og det bruger han flittigt...når han er i buret...og hvis han bliver i gangen...men hopper han i stuen eller ovenpå, så "glemmer" han det.

  • #3   4. nov 2013 Hvis han i forvejen er dygtig til at bruge bakken, når han er i nærheden, så prøv at forsøg med bakker i de andre rum også.

    En 4 måneder gammel kanin er præcis i den alder, hvor de skal afmærke og lægge pøller allesteder. Han er sikkert blevet kønsmoden og er nu bevidst om, hvem han er. Så muligvis kan en kastration afhjælpe problemet.


  • #4   4. nov 2013 Ved hvor frustrerende det er. Har samme problem, bare med sofaen smiley 100 % renlig på gulvet, undtagen min sofa. Er overbevist om at det er markering. Er selv ved at løbe tør for ideer. smiley

  • #5   4. nov 2013 Parfume på sofaen, Sølvpapir på sofa. "Gå væk hund" (desperat hehe), toiletbakke i sofaen, væske sofaen med eddike, "skubbe" hende ned fra sofaen..
    Har endnu ikke ikke haft held. Det hjalp i en periode med at skubbe hende ned konstant, men kan man jo ikke blive ved med smiley

    Så hjælp på markering søger jeg også smiley


Kommentér på:
Har brug for opmuntring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce