{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

R.I.P )': {{forumTopicSubject}}

Idag kl 14:45 døde mit elskede Marsvin Norbit!! )':

historien

jeg sad sammen med min kæreste og vi valgte så at tage marsvinene lidt ud og sidde med dem.. Jeg gik in på værelset for at hente dem. men da' jeg tog fat i Norbit sad han helt stille og løb ikke rundt i buret som normalt.. ): 1 ting hvor jeg kunne se at der var noget galt!
Når men vi satte ogs så i sofaen med vær vores marsvin og jeg satte Norbit på min mave, men han lagde sig bare ned... og ville ikk noget? 2 ting til at jeg kan godt s at den er virkelig galt på den ! jeg satte ham ned på gulvet for at se om han ville kravle lidt rundt.. men han satte sig bare ned )': 3 ting på at jeg VIRKELIG kunne se at der var noget galt!!!!!! jeg tog ham op på min arm for ville med det samme tage ham ned til dyrelægen!!! men i det jeg tager ham op, begynder han at sprælle og sige underlige lyde!!! og der kom jeg i tanke om at sådan gør marsvin og kaniner når de er ved at dø!!!! jeg brød med det samme i gråd!! jeg ville ned til dyrelægen nu!! men det var forsent )': han var allerede død )': MEN LILLE CHARMETROLD VAR DØD!!!!!! jeg er helt ude af mig selv!! )':
Norbit Hoppserne Marschall!!! håber du har det virkelig godt på de kææmpe store græsmarker?!!! )':

mvh Jacqueline din gamle ejer )':

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P )':
  • #1   17. jun 2010 min kanin fik svært ved at styre sine muskler (kræft kramper)
    dyrlægen havde lukket om natten jeg græd rigtig meget han døde
    ikke af sig selv jeg lå med ham i 4 timer så faldt jeg i søvn med ham ved siden af mig han kunne kun ligge roligt når han lå ved min side eller på min mave vi ringede til dem og vi kunne komme kl.9 ellers ville de have haft lukket hele dagen (det var søndag)
    (vi havdegodt vidst der var noget galt med ham han havde før haft kramper 4 gange men det var så sjældent at dyrlægen før sagde at han stadig ville have glæde af livet) så da vi kom derud ventede vi i 5 min. ca. så kom dyrlægen og låste op vi kom ind jeg græd rigtig meget han havde stadig kramper hun sagde at der ikke kunne gøres noget og jeg sagde at han skulle aflives hun sagde hun ville give ham noget beroligende jeg kyssede ham farvel så aflev hun ham jeg grad mig selv i søvne den nat
    og her idag tænker jeg på om det virkelig var noget beroligende for det var jo ikke fordi han var vild men fordi hans muskler ikke adlød hans hjerne jeg tænker at det nok mere var noget der lammede ham end beroligede ham
    jeg har skyldfølelse over at have taget hans liv selvom det var det bedste for ham og kunne jeg have gjort noget mere for ham

• #2   18. jun 2010 R.I.P. lille Norbit *lys* og stort trøstekram til din ejer

• #3   21. jun 2010 Neej sidder og tuder!

Kommentér på:
R.I.P )':

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce