657 visninger
|
Oprettet:
Hvad kendetegner jeres? {{forumTopicSubject}}
Ja, synes da gruppen er gået lidt død, og synes jeg er en skam. Håber stadig der er nogle aktive medlemmer af gruppen iblandt os?
Synes tit jeg hører meget forskellige holdninger til hvad der kendetegner racerne teddy og CH-teddy. Alle marsvin er selvfølgelig forskellige, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at se på om der er en speciel tendens til det ene eller andet temperament indenfor racen, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig hvis i lige kort ville beskrive hvad der kendetegner jeres eksemplaerer af racen
jun 2010
Følger: 138 Følgere: 442 Gnavere: 247 Emner: 8 Svar: 52
Bortset fra deres skønne temperament, er der også nogle andre ting som kendetegner de teddyer jeg har haft:
De har en tendens til skel i pelsen - og kan i perioder let bliver mere eller mindre halv-skaldede især på ryggen.
Desuden ser jeg en stærk tendens til et tykt lag skæl i ørerne.
Jeg plejer at rede og børste skel ud af pelsen en gang imellem og evt knubbe "skelkager" op inden jeg børster det væk med en blød børste. Har lige måtte give min avlshan en ordentlig omgang efter han havde været lånt ud en god måneds tid, Han er satin eller satinbærer, så hans pels er ikke så kraftig som på mine andre teddyer.
Ørerne plejer jeg at smøre med en dråbe olie eller to - og efter kort tid trænger det ind i "øre-skellene" så jeg nemt kan fjerne dem med almindelige øre-rensere og tørre efter med vat-rondeller eller en let fugtig klud.
Kender I også til disse skel-problemer med jeres teddyer?
FOTO: Koreskas X-Ray, som er solgt nu
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
Synes det er lidt en skam at gruppen er så ''død'' som den er, for synes ideen bag gruppen er super god
Hvad kendetegner jeres?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside