{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Præsentation af brugerne her inde.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
jeg synes der mangler en præsentation af og medlemmer/bruger her inde.

Jeg vil så ligge ud.
Jeg er en ung dame fra 79 smiley
jeg har opdrættet i 6 år ca. og har fået opdrætternavn der hedder Starwars. Jeg opdrætter søde og sjove kæledyr i mange forskellige farver og med hvirvler, krøller, langhåret, korthåret, semilang håret.

Jeg elsker at sætte 2 vidt forskellige marsvin sammen, for så efter at gå og vente til ungerne kommer da man ikke ved hva der vil komme af farver osv.

ved siden af mine marsvin har jeg sammen med min dejlige forlovede 13 dejlige katte 12 skovkatte og 1 mainecoon kat.
dem udstiller og opdrætter vi osse.
jeg elsker dyr de er så dejlige

jeg har flex job da jeg har slidgigt i begge ben og den ene fod, så arb kun 3 timer daglig.

Jeg samarbejder med en dejlig veninde om marsvin, og hun har www.dueholmsmarsvin.dk
vi tager osse rednings og formidlingsmarsvin ind og de har www.redningsmarsvin.dk
min egen side hedder www.starwars.dk

jeg håber flere vil præsentere sig smiley
hilsen Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Præsentation af brugerne her inde..
  • #1   6. jun 2010 Jamen jeg hedder Christine smiley
    Kommer fra Nordjylland, en lille by ved navn Vrå.
    Har mit ene Marsvin Zorro som jeg hygger om og er min lille nussefis.

    Derudover har jeg 5 Chinchilla'er hvor min store passion ligger. Har haft chins i 9år og har lige haft mit første "prøve kuld" og skal starte lige så stille op med opdræt når vi flytter i hus.

    Derudover har jeg min hund Avalee som er en Papillon. Som også findes på HG.

    Jeg er derudover Pædagog studerende på UCN i Hjørring.
    Og bor med min kæreste gennem 4år i en lejlighed og vi er ved at købe hus.


  • #2   6. jun 2010 hej
    lyder hyggeligt med de mange forskellige dyre racer du har.
    jeg kommer oprindelig selv fra Brønderslev hvilket ikke er så langt fra Vrå. Jeg bor nu i Århus smiley


  • #4   6. jun 2010 hej alle sammen
    dejligt så mange vil være med til at skrive her inde smiley


  • #5   6. jun 2010 Jeg er 48 år og bor sammen med min datter på 20 år i Risskov ved Århus og det er ikke så langt fra Marianne, som jeg er veninde med og derfor bliver så fristet af de skønne kæledyrs-marsvin hun får lavet smiley Vi har haft marsvin i ca. 2 år.

    Jeg har 10 marsvin (har oprettet dem alle herinde) og min datter har 9, så vi har stuen fuld. Min ch-teddy er i øjeblikket ved Marianne og er blevet gravid med hendes flotte ch-teddy han, så vi venter med stor spænding på, hvad der kommer af unger om et par måneder.

    Jeg har også en 13 år gammel minipuden, som heldigvis er super frisk og stadig kaster rundt med sine bamser og aldrig har hun rørt marsvinene, selvom hun sagtens kunne.


  • #6   6. jun 2010 hedder Anita og er 25 år.
    Bor i Ringsted med manden og vores to hunde af racen border collie og så selvfølgelig vores to marsvin :o)
    Er i gang med grundforløbet dyr, planter og natur som jeg er lige ved at være færdig med. Vil gerne uddannes som landmand med dyr i speciale.
    Nu mangler jeg bare en læreplads som ikke er så let at få :o(



  • #7   6. jun 2010 dejligt at se i synes det er en go tråd jeg har startet smiley
    Lene smiley ja vi bor ikke langt fra hinanden og har stor glæde af hinandens hjælp smiley


  • #8   6. jun 2010 Hej. Hedder Jeanne er snart 35 (puha tiden går)

    Jeg fik mine første 2 marsvin i oktober og er nu oppe der, hvor jeg opgivet at tælle, men har vel omkring 100 inkl. en masse unger - Det er så ikke kun mine vi har min datter har også marsvin inkl. i det ovennævnte tal. Vi skal dog skære lidt ned i bestanden. Jeg venter pt på opdrætternavn. Jeg opdrætter racerne Skinny/skinnybærer, teddy(skimmel og ikke skimmel og satin og satinbærer). Min datter opdrætter så diverse kæledyr.

    Udover marsvinene har jeg en hund og ca. 10 rotter - dem på loftet er ikke talt med her smiley

    Går pt hjemme pga sygdom.


  • #9   7. jun 2010 Hej jeg hedder Maria jeg er 17 år
    Jeg bor i Nordsjælland tæt ved roskilde, hvor jeg er igang med dyrepasser udd, har bestået første forløb, grundforløbet for lidt over 1½ måned siden og venter på sommerferien, så jeg kan komme i lære smiley

    Jeg har 2 marsvin Chip og Chap, (Jeg har haft 3 marsvin før dem) .min første kanin Beauty, en hund Lucky(Golden retriever) og min 2 dejlige ponyere Brenda og Jackson.

    Min store hobby er self heste, derudover elsker jeg at hjælpe dyr, og vil derfor gerne arbejde med dyr, i fremtiden.

    Også er jeg helt pjattede med marsvin smiley


  • #10   8. jun 2010 Hov glemte lige min blandingshund. En tøs på 3½år og ca 40 kg.

Kommentér på:
Præsentation af brugerne her inde..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce