{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

SYGDOM????? {{forumTopicSubject}}

jeg forstår ikke hvad der er galt med min den ene mus???

her lørdag d.22-05-2010 opdagede jeg at min den ene Zebramus ikke var sig selv. Den havde halvt åbne øjne... kan ikke rigtig stå på sine ben... spiser intenting... drikker ingenting...
Jeg opdagede at den ikke kunne komme til sit drikkevand da kuglen på drikkeflasken havde sat sig fast men den drikker stadig ingenting... alle mine mus plejer at være meget aktive, men den ene her den vil ikke noget andet end at slappe af og sove... fejlen på flasken er rettet og har givet den noget rugbrød for der er der fibre i og på tirsdag køber jeg nogle melorme... men :

hvad er der galt med den???
er det en sygdom???
hvad skal jeg gøre???
skal den til dyrelæge???

vil meget hurtigt gerne vide besked hvis nogen af jer ved noget... for er bekymret for den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SYGDOM?????
  • #1   23. maj 2010 ja og nu så den lille mus død... er der ikke nogen der ved hvad der er galt???

  • #2   23. maj 2010 Ej hvor er det bare trist!! smiley
    EJ hvor synd RIP!
    Hvis den anden ikke får det bedere, så vil jeg nok hurtigst muligt tage til dyrlæge med den, hvis du vil ofre de penge på den!?

    Men har der været uro i buret, har de haft temperaturændringer, eller sådan noget?


  • #3   23. maj 2010 jamen der har ingen temperaturændringer været... har hele tiden sørget for at der er mellem 24 og 27 grader... og alle de andre er ikke syge eller noget for de leger som de plejer og er aktive.... og underligt nok... de to som var begyndt at spise hinanden er de to der er overlevet... det var den der ikke var sket noget med der dødede..... jeg forstår det bare ikke????? smiley

  • #4   23. maj 2010 Ja, det er godt nok noget underligt noget smiley Den har heller ikke spist noget, som den ikke kunne tåle eller sådan noget? Eller måske blevet bange/stresset over, at de andre har slåsset?
    Men ville nok klart tage til dyrlæge, hvis nogle af de andre bliver syge!? /:


  • #5   25. maj 2010 jeg giver aldrig mine dyr noget hvis jeg bare er lidt usikker på om de kan tåle det... og den havde det fint da de blev skildt og så ca 2 uger frem... men så døde den... hvis nogen af de andre bliver syge er jeg ligeglad med hvad det koster... de skal bare til dyrelæge... for det er jo sjældne mus... jeg vil ofre ALT på mine dyr...

  • #6   25. maj 2010 Tror også, at det er det mest fornuftige du kan gøre!
    Men trist at den ene nåede at gå bort! smiley
    Held og lykke med de andre i fremtiden! smiley


Kommentér på:
SYGDOM?????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce