{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

Kanin på oprationsbordet {{forumTopicSubject}}

Min dejlige kanin Piccoli på 1½ år. fødte I Torsdags 1 dødfødt unge ca. 7 timer efter fødte hun endnu en dødfødt unge.
De 2 følgende dage spiste hun ikke så meget, men drak vand.
Men Søndag (igår) lå hun helt stille i buret, virkede eneligt "frisk" nok men havde ikke spist eller drukket. Vi tog hende ind og så at hun var meget snasket og ulækker ved fødekanalen. Hun lugtede meget grimt! Vi ringede straks til akut dyrklægen, som sagde vi kunne komme med det samme. Dyrlægen trykkede hende på maven, lidt kraftigt. Og pludslig kom et rådent foster til syne. Dyrlægen fik det ud af hende. Efter det tog hun bare et rønget billede, som var nok til at bevise at der var 3 døde fostre i maven på hende. De beholdte hende natten over, og gav hende noget der ville få veerne igang igen, så hun selv kunne føde resten om natten. Men her til morgen havde det ikke hjulpet:(
Hun kunne komme ind og få et akut kejsersnit, hvor de tager moderkagerne og fosterne ud af hende, selve oprationen var almendelig risikabel (for en kanin) men det var de efter følgende dage der bliver sværer. Jeg havde aftalt med mig selv og min mor at hun skulle have fred, hvis det ikke kom noget om natten. Dyrlægerne sagde i telefonen i morges at hun ikke som sådan var dårlig.
Mig og min mor blev nød til at tage chancen og få hende operaret, for der er en chance for at hun klare det! Piccolier er en sund og stærk kanin ellers.

Så nu håber jeg af hele mit hjerte at hun klarer oprationen og alt det hårde der følger med!

Jeg ville lige dele min triste oplevelse med jer, håber i ville bruge 5 min. på at læse denne tekst igen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin på oprationsbordet
Kommentér på:
Kanin på oprationsbordet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce